Handicaphjælper, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. januar 2014

stjernehimmel

Hej alle på baby. 

Jeg har gennem mange år, arbejdet med mig selv og med at finde ud af hvad det egentlig er som jeg brænder for.

jeg har arbejdet indenfor flere områder her iblandt plejen, pt er jeg igang med en hf, dog uden ønske om et langt studietid bagefter.

jeg har i flere år haft et bankede hjerte når det gælder arbejdet som handicaphjælper, og må nu konstatere at det faktisk er det jeg gerne vil.

så derfor, er der nogle der arbejder indenfor dette område og kan fortælle lidt om jeres baggrund, plusser og minusser ved arbejdet? 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Leneur

stjernehimmel skriver:

Hej alle på baby. 

Jeg har gennem mange år, arbejdet med mig selv og med at finde ud af hvad det egentlig er som jeg brænder for.

jeg har arbejdet indenfor flere områder her iblandt plejen, pt er jeg igang med en hf, dog uden ønske om et langt studietid bagefter.

jeg har i flere år haft et bankede hjerte når det gælder arbejdet som handicaphjælper, og må nu konstatere at det faktisk er det jeg gerne vil.

så derfor, er der nogle der arbejder indenfor dette område og kan fortælle lidt om jeres baggrund, plusser og minusser ved arbejdet? 

På forhånd tak 

Det kommer vel an på om du vil være i en institution eller hos en privat.
På institution kan du jo enten blive vikar eller læse til pædagog.
Privat handicaphjælper, bliver du grundigt sat ind i gøremålene og tager det derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.