20 ugers scanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
3 svar
2 synes godt om
8. januar 2014

os2

Så har vi været til 20 ugers scanning og jeg føler nu at vi kan begynde at være mere rolige omkring at alt nok skal gå godt

Scanningen viste en perfekt sund og rask lille baby.

Jeg blev spurgt om jeg ville deltage i en scanning mere, som en slags forsøgskanin fordi de manglede nogen at scanne til "studier" så jeg får lov at se den lille igen om en uges tid

Er der nogen der ved om man kan lægge billeder på fra sin telefon ? eller skal man have fat i sit digital kamera for at lægge billeder herind ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Trekløver(:

os2 skriver:

Så har vi været til 20 ugers scanning og jeg føler nu at vi kan begynde at være mere rolige omkring at alt nok skal gå godt

Jeg blev spurgt om jeg ville deltage i en scanning mere, som en slags forsøgskanin fordi de manglede nogen at scanne til "studier" så jeg får lov at se den lille igen om en uges tid

Er der nogen der ved om man kan lægge billeder på fra sin telefon ? eller skal man have fat i sit digital kamera for at lægge billeder herind ?

Hvor skønt det er gået godt, og så at du kan få et gratis kig derind senere i graviditeten .. Du kan vist godt lægge billeder ind fra din telefon.

Anmeld

8. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt med veloverstået scaning, og fedt med en extra scaning!

Det kommer an på din mobil, om du ka lægge billeder ind. Vh stine

Anmeld

9. januar 2014

Putomanen

os2 skriver:

Stort tillykke med den vellykkede gennemscanning!

Hvor er det bare dejligt, at jeres baby er sund og rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.