Bagudvendt autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.774 visninger
20 svar
8 synes godt om
8. januar 2014

Karla

Er der nogen der har en de vil anbefale? Nu tænker jeg på stol nr. 2

Jeg er faldet lidt for Römer Dualfix, men synes ikke der er så mange oplysninger om den. Synes ikke jeg kan finde frem til, hvordan den klarer sig i test.
Har også haft lidt kig på Cybex sirona, men den mavepude tiltaler mig ikke helt

Synes det er genialt at stolene kan bruges både bagudvendt og forudvendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Lenats31

Karla skriver:

Jeg er faldet lidt for Römer Dualfix, men synes ikke der er så mange oplysninger om den. Synes ikke jeg kan finde frem til, hvordan den klarer sig i test.

Cybex Sirona er meget lille og mavepudesystemet kan ikke testes godt nok da testdukkerne mangler udstyr til det.

Dualfix er lidt større og anvendes med 5-punktssele bagudvendt som fremadvendt.

Har du en 3-dørs bil er den bedste løsning. Den er lavet af en fabrikant med mange mange år i branchen. Britax ved hvad de laver. Stolen er næsten lige kommet og er derfor ikke testet endnu. desuden er der nogle mangler ved den test. 

Anmeld

10. januar 2014

Autostol.dk

Lenats31 skriver:

Cybex Sirona er meget lille og mavepudesystemet kan ikke testes godt nok da testdukkerne mangler udstyr til det.

Dualfix er lidt større og anvendes med 5-punktssele bagudvendt som fremadvendt.

Har du en 3-dørs bil er den bedste løsning. Den er lavet af en fabrikant med mange mange år i branchen. Britax ved hvad de laver. Stolen er næsten lige kommet og er derfor ikke testet endnu. desuden er der nogle mangler ved den test. 

Anmeld

10. januar 2014

Palaja

Vi har en (eller to faktisk) be safe Izi combi, og er glad for den. Min datter er 3,5 og kan stadig sagtens sidde deri, selvom hun har lange ben. Bettemand er 10 mdr og sidder også fint i den (dog med babyindsats).

Minus er at de fylder enormt meget i bilen, og så kan de ikke lægges specielt meget ned, så hvis børnene falder i søvn, kommer de til at hænge med hovedet, det er ret træls.

Anmeld

10. januar 2014

C8

Karla skriver:

http://www.bilka.dk/boern-og-baby/baby-og-junior/a utostole/nania-be-one-sp-autostol-0-13-kg/p/100016 362?point=7&event=32
Den her fungeret super godt og prisen er fair

Anmeld

10. januar 2014

L&V

C8 skriver:

http://www.bilka.dk/boern-og-baby/baby-og-junior/a utostole/nania-be-one-sp-autostol-0-13-kg/p/100016 362?point=7&event=32

Men er testet utrolig dårligt og er i lidt anden str end de 2 nævnte stole

Anmeld

10. januar 2014

LilleChelle

C8 skriver:

Nania, er nogle af dem der har fået de allerdårligste tests, så dem skal man holde sig fra. 

Anmeld

10. januar 2014

LilleChelle

Karla skriver:

Vi har en besafe izi combi x3 isofix i vores egen bil - Jeg ELSKER den. Det var vigtigt for mig at køre så sikkert som muligt med min søn, og det gør man ved at køre bagudvendt med dem. Han elsker den og er godt beskyttet i den - den er købt brugt  

Så har vi en besafe izi comfort til svigerforældrenes bil, som ikke har isofix  

Til den næste bliver det en stol magen til  

Anmeld

10. januar 2014

C8

LilleChelle skriver:

Nania, er nogle af dem der har fået de allerdårligste tests, så dem skal man holde sig fra. 

Ikke den jeg har linket, det er den eneste der har fået en rigtig god test

Anmeld

10. januar 2014

C8

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Men er testet utrolig dårligt og er i lidt anden str end de 2 nævnte stole

Ikke denne autostol, det er den eneste nania autostol som er kåret til at være god og ikke har giftige materialer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.