Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VråJepsen skriver: Hej damer :-) Kan læse mig til at flere af jer stoppede med at amme da guldet var omkring de 9-10 mdr.. Valgte i så at give dem flaske med MME efterfølgende, eller stoppede i bare amningen og så var det "normal kost, mos, sød mælk" osv.. :-)?
Hej damer :-) Kan læse mig til at flere af jer stoppede med at amme da guldet var omkring de 9-10 mdr.. Valgte i så at give dem flaske med MME efterfølgende, eller stoppede i bare amningen og så var det "normal kost, mos, sød mælk" osv.. :-)?
Pylle3 skriver: Ungerne sagde selv fra på amningen i den alder og så gik vi over til aftenflaske inden sengetid. I løbet af dagen var det alm kost.
Ungerne sagde selv fra på amningen i den alder og så gik vi over til aftenflaske inden sengetid. I løbet af dagen var det alm kost.
VråJepsen skriver: aftenflaske, var det så MME eller pumpede du?
aftenflaske, var det så MME eller pumpede du?
Ene stoppede selv da hun var 9 mdr - Gik over til fast føde og ingen MME
Flasken sagde hende ikke noget.
Pylle3 skriver: Det var bare MME da jeg ikke havde meget mælk tilbage. Mener det hed naturmælk - hvid med en stork på
Det var bare MME da jeg ikke havde meget mælk tilbage. Mener det hed naturmælk - hvid med en stork på
maria_wlt skriver: Ene stoppede selv da hun var 9 mdr - Gik over til fast føde og ingen MME Flasken sagde hende ikke noget.
Linus var 10 mnd da han ikke gad bryst mere, vi erstattede ikke med mme, men han fik (og havde han fået fra han var 6 mnd) en flaske med vælling før han blev lagt til aften. Resten af dagen var det almindelig mad - endda ikke meget grød for han ville det samme som storebror og storesøster
Lilje sagde fra til bryst i start september, så hun har været 10 mdr. Hun stoppede selv, og sagde nej til en aftenflaske da hun var 13 måneder... Ellers fik hun bare alm mad om dagen, og sødmælk/vand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128