Hvilke kagedej skal man bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. januar 2014

qwaszx

Jeg skal lave en dåbskage, hvor jeg skal bruge en kage der skal skæres og formes.

Hvilken slags dej skal jeg lave? 

Er der en der har en opskrift? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

AlberteSophie

Hvad tænker du? 

Evt drømmekage Bund?

Anmeld

8. januar 2014

ano14316

Jeg skal lave en dåbskage, hvor jeg skal bruge en kage der skal skæres og formes.

Hvilken slags dej skal jeg lave? 

Er der en der har en opskrift? 

Jeg laver altid lagkage bunde, med forskellige mousser..
Nogen laver også forskellige pundkager med et opsmørring/frosting i mellem, men synes klart at lagkagerne smager bedre...

Anmeld

8. januar 2014

qwaszx

AlberteSophie skriver:

Hvad tænker du? 

Evt drømmekage Bund?

Det skal være en der ikke smuldre, når jeg skør den ud i en form. Ligesom en 3d kage.

Anmeld

8. januar 2014

qwaszx

ano14316 skriver:

Jeg laver altid lagkage bunde, med forskellige mousser..
Nogen laver også forskellige pundkager med et opsmørring/frosting i mellem, men synes klart at lagkagerne smager bedre...

Det skal være en der ikke smuldre, når jeg skør den ud i en form. Ligesom en 3d kage.

Anmeld

8. januar 2014

ano14316

qwaszx skriver:

Så ville jeg vælge en hel klassisk sand-/pundkage og holde pundforholdet, så den ikke bliver tør..
Du kan også bruge en chokoladekage så ville jeg vælge en opskrift med yoghurt eller kærnemælk igen for år være helt sikker på at den ikke bliver tør..

Anmeld

8. januar 2014

qwaszx

ano14316 skriver:

Så ville jeg vælge en hel klassisk sand-/pundkage og holde pundforholdet, så den ikke bliver tør..
Du kan også bruge en chokoladekage så ville jeg vælge en opskrift med yoghurt eller kærnemælk igen for år være helt sikker på at den ikke bliver tør..

Det vil jeg prøve. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.