Angst og job som sosuass.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2014

Anonym trådstarter

Årh jeg har et fast arbejde på et lokalcenter og har nogle dejlige kollegaer. Men jeg mistrives. jeg er så bañge for at arbejde, tage ansvar osv. har 10% mén af en arbejsskade. Der er intet der hjælper, piller ellerpsykolog hjælp. Jeg Har altid ondt i maven inden jeg skal møde.

kender i det? Evt gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Dianabk

Anonym skriver:

Årh jeg har et fast arbejde på et lokalcenter og har nogle dejlige kollegaer. Men jeg mistrives. jeg er så bañge for at arbejde, tage ansvar osv. har 10% mén af en arbejsskade. Der er intet der hjælper, piller ellerpsykolog hjælp. Jeg Har altid ondt i maven inden jeg skal møde.

Har du talt med din chef om det? Ved at min chef heller vil have man kom og sagde hvis noget var galt så det kunne blive løst, end at gå med det inde i sig selv.

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Dianabk skriver:

Har du talt med din chef om det? Ved at min chef heller vil have man kom og sagde hvis noget var galt så det kunne blive løst, end at gå med det inde i sig selv.

det er et nyt arbejde jeg har fået efter arbejdsskaden så min leder ved ikke noget om arbejsskaden og min mén. Men du har ret ksn bare ikke tage mig sammen til det :/

Anmeld

8. januar 2014

Dianabk

Anonym skriver:

det er et nyt arbejde jeg har fået efter arbejdsskaden så min leder ved ikke noget om arbejsskaden og min mén. Men du har ret ksn bare ikke tage mig sammen til det :/

Tror det ville hjælpe dig. Ønsker dig al held og lykke

Anmeld

8. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ville ikke gå uden et prøv hypnose, det skulle være godt

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ville ikke gå uden et prøv hypnose, det skulle være godt

taaak

det kan godt tænkes, for jeg synes det er et helvede hverdag at møde på arbejde

Anmeld

8. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

taaak

det kan godt tænkes, for jeg synes det er et helvede hverdag at møde på arbejde

Kan godt sætte mig i dit sted. Har selv haft panikangst en sjælen gang imellem, og det kom ud af det blå, og den dag i dag, ved jeg stadig ikke hvorfor de anfald ramte mig Men hypnose hjalp meget! Det er forfærdeligt med angst, og man kan ikke selv styre det desværre.

Anmeld

8. januar 2014

Lenats31

Anonym skriver:

Mine kollegaer kender til hvad der er af skavanker hos mig og feks min datter (autist). det er guld værd de ved det så der er bedre forståelse og mindre snak i krogene. Livet på arbejdspladsen bliver helt sikkert nemmere.

har du overvejet at køre som fridagsafløser? Fridagsafløsere har ikke helt det samme ansvar som dem med faste ruter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.