Uge 28+0 imorgen.. vis mig jeres i uge 28 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

justagirl

Ayasmor skriver:

Hehe, man vil altid gerne have det, eller være det man ikke er/har :p

Kan godt se, at du ikke har så meget lyst til at føde på faderens fødselsdag, selvom det nok ville være den vildeste fødselsdagsgave at få. Men kan godt følge tanken med, at man gerne vil have, at barnet får sin helt egen dag (og far beholder sin).

Det positive, hvis du går over tid, er jo så, at du er fuldt beskæftiget med alle fødselsdagene i familien :p

vil nu hellere føde før end over tid hihihihi ... gider ikke være gravid mere vil have hende ud! er så utålmodig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Ayasmor

justagirl skriver:

vil nu hellere føde før end over tid hihihihi ... gider ikke være gravid mere vil have hende ud! er så utålmodig!

Haha, ja hvem vil ikke det Håber dog, at hun bliver derinde til hun er helt klar på at møde verdenen og sine utålmodige forældre.. Nøj, hvor kan man blive rastløs til sidst

Hihi, det kunne da lige være den fedeste aprilsnar, hvis du fødte d. 1. april :p

Anmeld

8. januar 2014

justagirl

Ayasmor skriver:

Haha, ja hvem vil ikke det Håber dog, at hun bliver derinde til hun er helt klar på at møde verdenen og sine utålmodige forældre.. Nøj, hvor kan man blive rastløs til sidst

Hihi, det kunne da lige være den fedeste aprilsnar, hvis du fødte d. 1. april :p

haha ja! har vi sørme også snakket meget om kunne være så sjovt ..

- hej mor! camille's vand er lige gået og hun er allerede'' .. '' svigermor: jajaja philip den er go' med dig! ..

seriøst kunne være så fedt!

Anmeld

8. januar 2014

Ayasmor

justagirl skriver:

haha ja! har vi sørme også snakket meget om kunne være så sjovt ..

- hej mor! camille's vand er lige gået og hun er allerede'' .. '' svigermor: jajaja philip den er go' med dig! ..

seriøst kunne være så fedt!

Haha Ja, de bedste aprilsnarer er altså dem, hvor den er god nok. Jeg lavede selv (ubevidst) en engang med min far og bonusmor... Knap så sjovt bagefter

Anmeld

9. januar 2014

Rikke2404

Her er jeg 28+3,med tvillinger godt nok. Ikke fordi at jeg var meget stor. Folk sagde at det lignede jeg bare skulle have en det hele sad på maven ved mig. Endte med at tage 12 kg på, og havde tabt 18 kg 14 dage efter jeg havde født

Anmeld

9. januar 2014

Albertsen92

Her er jeg 28+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2014

liten-mamma

28+0 med en pige

Anmeld

9. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anmeld

9. januar 2014

liten-mamma

VråJepsen skriver:

Så vidt jeg ved er din basse ikke en pige  

Anmeld

9. januar 2014

Tulipan

haahha.. jo mon ikke vores kommende lille Nicolina

Troede dit baby-navn var hemmeligt ?
Super sødt i øvrigt, elsker pigenavne der slutter på a i

Og mit 28+0 kommer i morgen når jeg er 28+0 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.