Dåbskagepynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

evitaperon

Står du selv og vil lave din dåbskage kan jeg tilbyde diverse slags pynt såsom bamser, sløjfer, bogstaver og andre figuerer lavet i sukker.
Alle tingene er lavet i hånden og jeg laver næsten aldrig de samme bamser to gange da de forskellige ting ikke skal være massefremstilling.

Priserne ligger på ca halvdelen af butikspriser, det vil sige, at en bamse koster fra 75 kroner og op, hvor de i butikker koster ca. fra 149,- og opefter.
Er du interesseret i at vide mere og se nogle billeder, så send mig en mail på  info@acakeaway.dk eller en sms på 31 239 439 så fremsender jeg gerne billeder samt priser.

www.acakeaway.dk under billeder - fondant

Med venlig hilsen

Eva Ekman

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

KarinaIda

evitaperon skriver:

Står du selv og vil lave din dåbskage kan jeg tilbyde diverse slags pynt såsom bamser, sløjfer, bogstaver og andre figuerer lavet i sukker.
Alle tingene er lavet i hånden og jeg laver næsten aldrig de samme bamser to gange da de forskellige ting ikke skal være massefremstilling.

Priserne ligger på ca halvdelen af butikspriser, det vil sige, at en bamse koster fra 75 kroner og op, hvor de i butikker koster ca. fra 149,- og opefter.
Er du interesseret i at vide mere og se nogle billeder, så send mig en mail på  info@acakeaway.dk eller en sms på 31 239 439 så fremsender jeg gerne billeder samt priser.

www.acakeaway.dk under billeder - fondant

Med venlig hilsen

Eva Ekman

Hej. Den lyserøde bamse du har der sidder op med en gul sløjfe på og nogle gule blomster ved, hvad koster den?

Anmeld

3. august 2009

evitaperon

Hejsa

Den lyserøde bamse koster 79,- og man kan få den i næsten alle farver...

Du er meget velkommen til at skrive til mig på mail eller ringe på 31 239 439 hvis du er interesseret...

Med venlig hilsen
Eva A. Ekman

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.