legekammerat til dejlig dreng og veninder til mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2014

EnGodMor

Ja ganske enkelt jeg søger nogle legekammerater til min dejlige søn på snart fire år, så alt fra 2 til 4  5 år dreng eller pige kunne have interesse. 

Og jeg selv kunne da os godt bruge nogle nye veninder

Vi er bosat i Vestsjælland-kalundborg så kom glad, det Gør ikke noget med lidt afstand, da jeg ikke regner med at skulle ses hver dag,så den lille køretur for jer eller os engang imellem tror jeg godt vi kan overleve. 

Kom frisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

lineog4

Har en på 3 og en på 6 men der er lidt langt her til Roskilde 

Anmeld

7. januar 2014

EnGodMor

lineog4 skriver:

Har en på 3 og en på 6 men der er lidt langt her til Roskilde 

Ud over at jeg ikke kan finde til Roskilde, så  ville det ikke Være noget der skræmte mig. 

Anmeld

7. januar 2014

lineog4

EnGodMor skriver:

Ud over at jeg ikke kan finde til Roskilde, så  ville det ikke Være noget der skræmte mig. 

Roskilde har jo også næsten været dækket af vand så klart det er svært at finde Du kan altid skrive, har i hvert fald en dreng der elsker legekammerater og som bliver 4 til juli

Anmeld

8. januar 2014

EnGodMor

lineog4 skriver:

Roskilde har jo også næsten været dækket af vand så klart det er svært at finde Du kan altid skrive, har i hvert fald en dreng der elsker legekammerater og som bliver 4 til juli

Jeg er frisk, kunne være skønt at lære nogle nye mennesker at kende, og min kære søn elsker at lege med andre børn

Anmeld

8. januar 2014

lineog4

EnGodMor skriver:

Jeg er frisk, kunne være skønt at lære nogle nye mennesker at kende, og min kære søn elsker at lege med andre børn

V kan jo altid skrive sammen og se hvor det bærer hen

Anmeld

8. januar 2014

2721

Hej
Jeg ved ikke om Ringsted ville være for langt væk, hvis ikke vil jeg da meget gerne sende dig en lille besked om hvem min søn og jeg er.
Knus

Anmeld

8. januar 2014

EnGodMor

2721 skriver:

Hej
Jeg ved ikke om Ringsted ville være for langt væk, hvis ikke vil jeg da meget gerne sende dig en lille besked om hvem min søn og jeg er.
Knus

Det lyder Kanont jeg vil os godt fortælle lidt om os

Anmeld

10. februar 2014

Heidibg

EnGodMor skriver:

Ja ganske enkelt jeg søger nogle legekammerater til min dejlige søn på snart fire år, så alt fra 2 til 4  5 år dreng eller pige kunne have interesse. 

Og jeg selv kunne da os godt bruge nogle nye veninder

Vi er bosat i Vestsjælland-kalundborg så kom glad, det Gør ikke noget med lidt afstand, da jeg ikke regner med at skulle ses hver dag,så den lille køretur for jer eller os engang imellem tror jeg godt vi kan overleve. 

Kom frisk 

Jeg bor i Glostrup, har julie på 6 og venter en pige til marts. 

Anmeld

29. august 2014

TJM

Hej

Jeg bor i Kalundborg og har en søn på tre et halvt. Vi vil gerne have flere at lege med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.