Nyfødte og armning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

ette1987

Tror jeg ammede hver 2. time... Meget sulten og tyk dreng Bleer kan jeg ikke huske, men ihvertfald efter hver amning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hey 

jeg er førstegangsgravid og er 10+4 idag

Og sorry for nu spørger jeg nok dumt 

og siden jeg blivet gravid har jeg spekuleret nogle gange på. Hvor tit ammer man en nyfødt? 

Hvor tit armnet i jeres nyfødt og hvor tit skiftet i ble på dem for den sags skyld???

Nu har jeg Oliver på snart 17 uger gammel - da han var helt spæd fik han mad hver 2-3 time. Nu kan han højst trække den max hver 4 time (ja, han er glad for sin mad) 

Han bliver skiftet 6-8 gange i løbet af dagen  

Storesøsteren kunne sagtens sove i 5 timer inden hun overhovedet tænkte på at skulle spise 

Anmeld

8. januar 2014

Sabone

Min søn spiser hver 2-4 time Om natten kan der godt gå 6 timer imellem

Vi skifter bleen inden han får mad og selvfølgelig, hvis han skider

Anmeld

8. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

Hey 

og siden jeg blivet gravid har jeg spekuleret nogle gange på. Hvor tit ammer man en nyfødt? 

Hvor tit armnet i jeres nyfødt og hvor tit skiftet i ble på dem for den sags skyld???

Det er meget forskelligt og skifter meget.. Min store pige havde et meget stort sutte og tryghedsbehov som bedst blev opfyldt ved amning så det var hver 1½ time indtil hun var 3 måneder så blev det hvert 3time og der begyndte hun også at sove igennem (fra 21.30-09.00) Hun ammede i 20min af gangen nogle gange længere

Min søn var en meget sulten dreng og spiste hver 2. time døgnet rundt nu er han 6 måneder og får dog flaske nu men det er så hvert 3 time hele døgnet..Han ammede 10 min af gangen

Anmeld

8. januar 2014

Chevro

Anonym skriver:

Hey 

Ammer når de melder sult eller hver 2-3 timer ca. Og man skifter dem når de har skidt Det gør de nærmest konstant

Ej, kan sku ikke huske det faktisk .. Men jeg tog det meget roligt, tingene kommer når de kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.