Amning når I er ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2014

Lillepigen2

Når I er ude at lufte barnevognen - hvad enten det er en tur i gågade, indkøbscenter eller bare en tur i det fri..

- hvordan klarer I når jeres lille purk bliver sulten på disse tidspunkter?

Sys det er svært og selvom jeg lige har givet hende mad inden vi går føler jeg hun er sulten nærmest med det samme når vi kommer ud og gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Lykke:)

Lillepigen2 skriver:

Når I er ude at lufte barnevognen - hvad enten det er en tur i gågade, indkøbscenter eller bare en tur i det fri..

Sys det er svært og selvom jeg lige har givet hende mad inden vi går føler jeg hun er sulten nærmest med det samme når vi kommer ud og gå.

I de centre jeg kommer i, er der et rum til amning

Vores dreng falder dog ALTID i søvn så snart han står i barnevognen så plejer at kunne "holde ham hen" til vi er hjemme igen

Anmeld

7. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Lillepigen2 skriver:

Da min søn var spæd kunne jeg godt sætte mig ned og amme ham i byen og når den lille kommer til april gør jeg nok det samme...

Jeg dækker mig selvfølgelig til så jeg ikke blotter hele brystet...

Anmeld

7. januar 2014

Trekløver(:

Jeg har sat mig ned på en bænk og ammet nede i byen flere gange, men har også et par gange bare skyndt mig hjem.

Anmeld

7. januar 2014

Victoria2013

Som regel har jeg haft planlagt sådanne ture så det passer mellem to amninger - har det altså bare bedst med at amme hjemme

Men har da ammet ude alligevel, når det har været nødvendigt... på café (hvor det er tilladt) samt i vores lokale centers ammerum. Har aldrig sat mig på en bænk et offentligt sted og ammet dog, men det har heller aldrig været nødvendigt

Anmeld

7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Satte mig på en cafe og bestilte en kop kaffe eller andet at hygge med imens hvis det var varmt så sad jeg bare på græsset eller en bænk, hvor jeg nu var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.