Er en Jogger nødvendig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jogger eller barnevogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

750 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne til at løbe igen, jeg fødte for 3 mdr siden og har taget mange kg på under graviditeten og de skal af nu

Men jeg tænker at bare løbe med babyen i barnevognen?

Eller er det fjollet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Hullabullabulla

Jeg tror en jogger med tiden er guld værd hvis man elsker en god løbetur og gerne vil have guldet med

Dog skal du være opmærksom på at børn skal have visse evner og en vis alder for at måtte sidde i sådan en, de specifikke regler kender jeg ikke, men kunne forestille mig at de skal kunne sidde selv ?

Anmeld

7. januar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg vil gerne til at løbe igen, jeg fødte for 3 mdr siden og har taget mange kg på under graviditeten og de skal af nu

Men jeg tænker at bare løbe med babyen i barnevognen?

Eller er det fjollet?

jeg ville begynde at træne hjemme i stuen i stedet for sådan smed jeg 10 kg efter fødslen og fik et vaskebræt

løbeturene elsker jeg også, men det er MIN tid, hvor jeg er mig - og kun mig - og nyder lidt fokus på det

jeg ser dog mange med babyjoggere så hvis man kun er til løbeture så er det jo en rigtig god løsning jeg kender en der nogengange løb med klapvogn (emmaljunga med drejehjul) og det fungerede vist også ret godt

så kan man jo "nøjes" med to vogne frem for tre

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg ville begynde at træne hjemme i stuen i stedet for sådan smed jeg 10 kg efter fødslen og fik et vaskebræt

løbeturene elsker jeg også, men det er MIN tid, hvor jeg er mig - og kun mig - og nyder lidt fokus på det

jeg ser dog mange med babyjoggere så hvis man kun er til løbeture så er det jo en rigtig god løsning jeg kender en der nogengange løb med klapvogn (emmaljunga med drejehjul) og det fungerede vist også ret godt

så kan man jo "nøjes" med to vogne frem for tre

Hvad trænede du hjemme i stuen?

Fulgte du et program eller?

Anmeld

8. januar 2014

Kay

jeg ville købe en jogger... eller det gjorde jeg... og jeg elsker min babyjogger city elite... vi har haft den siden elna var 2½ måned og liften kunne stå i den... voksipose med selen kan spændes i og ja... man løber skide godt med den... jeg løber faktisk bedre med den end uden 

Anmeld

8. januar 2014

Kay

Kay skriver:

jeg ville købe en jogger... eller det gjorde jeg... og jeg elsker min babyjogger city elite... vi har haft den siden elna var 2½ måned og liften kunne stå i den... voksipose med selen kan spændes i og ja... man løber skide godt med den... jeg løber faktisk bedre med den end uden 

glemte lige at skrive at vi bruger babyjoggeren som klapvogn også... 

http://www.babyudstyr.dk/shop/babyjogger-city-elite-741p.html

elsker at den ik er vildt stor og klodset og at man bare skal trække i en strop så folder den sig sammen  

Anmeld

8. januar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

Hvad trænede du hjemme i stuen?

Fulgte du et program eller?

Jeg ser videoer fra Jillian Michaels og Team Beachbody

Anmeld

8. januar 2014

StudPsyk

Britt88 skriver:

Jeg tror en jogger med tiden er guld værd hvis man elsker en god løbetur og gerne vil have guldet med

Dog skal du være opmærksom på at børn skal have visse evner og en vis alder for at måtte sidde i sådan en, de specifikke regler kender jeg ikke, men kunne forestille mig at de skal kunne sidde selv ?

Man kan købe en lift til Og ellers kan ryggen jo ligges ned, så barnet kan ligge i en sleebee/voksi

Anmeld

8. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har gået til udendørstræning under barslen som også inkluderede løb, og vi brugte allesammen blot barnevognen, ingen problemer der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.