Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bor i udlandet, så håber på at i måske kan oversætte det her.. min jordemor/gænokolog siger at jeg måske har
kolpitita som det hedder på græsk - google oversætter til
Dansk: viginitis
skal undersøges imorgen. nogen gæt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneMaria skriver: Bor i udlandet, så håber på at i måske kan oversætte det her.. min jordemor/gænokolog siger at jeg måske har kolpitita som det hedder på græsk - google oversætter til Dansk: viginitis skal undersøges imorgen. nogen gæt?
Det er infektion i skeden, hvis ellers den oversætter korrekt
Måske Dette??
Kan ikke græsk, men tænker det kom nærmest din oversættelse
aarhusmor skriver: Det er infektion i skeden, hvis ellers den oversætter korrekt
Ok, og hvordan kan have fået det? Det har jeg aldrig prøvet før. Altså hvis det er det.
tak for dit svar
VIPpigen skriver: Måske Dette?? Kan ikke græsk, men tænker det kom nærmest din oversættelse
jo kan godt være, det minder lidt om det svar jeg fik før dig i denne tråd.. så det må være et eller andet svamp/infektion noget.. hmm.... så må vi se imorgen hvad hun kan gøre ved det, hvis det er det.
Vaginitis (som jeg går ud fra der skal stå) er ikke en infektion, men en tilstand med smertefulde kramper i skeden i forbindelse med sex. Det er ufarligt, og løses vist med nogle øvelser.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128