Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Andre der netop har tilmeldt sig et behandlings forløb, og har fået at vide alle breve sendes i e-boks?
Modtog en SMS hvori der stod at min første tid ville jeg modtage i e-boks.. Det er nu nogle dage siden, hvor længe mon der går ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Andre der netop har tilmeldt sig et behandlings forløb, og har fået at vide alle breve sendes i e-boks? Modtog en SMS hvori der stod at min første tid ville jeg modtage i e-boks.. Det er nu nogle dage siden, hvor længe mon der går ?
Vi fik bare brev om det. Kan være det er noget nyt noget, det skal jeg ikke kunne sige.
Mamalou skriver: Alt post fra det offentlige bliver fra 1/1-14 sendt til e-boksen. Hvor længe der går skal jeg ikke kunne sige, det afhænger af afsenderen.Held og lykke med det.Vh. Louise
Alt post fra det offentlige bliver fra 1/1-14 sendt til e-boksen. Hvor længe der går skal jeg ikke kunne sige, det afhænger af afsenderen.Held og lykke med det.Vh. Louise
Det hele bliver da os så computerstyret
Tak for svar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128