Skanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

Lrm

Sandra Norit skriver:

Ja det kan jeg godt forstå! Det er også spændene, det er sikkert ikke noget specielt, du må lige lave en update i morgen

Det skal jeg gøre! Go aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Lrm

Øv øv! Baby har ikke udviklet sig, som det skal. Det er dødt! så skal ha udskrabning senere idag. 

����������

Mega nedtur! Er dog glad for jeg har en dejlig dreng der venter på mig der hjemme! 

Anmeld

8. januar 2014

Rødhætte

Lrm skriver:

Øv øv! Baby har ikke udviklet sig, som det skal. Det er dødt! så skal ha udskrabning senere idag. 

����������

Mega nedtur! Er dog glad for jeg har en dejlig dreng der venter på mig der hjemme! 

Det er jeg virkelig ked af at høre..

stort

Anmeld

8. januar 2014

Ayasmor

Lrm skriver:

����������

Øv, det var ikke lige den dejligste oplevelse at få. Er ked af at høre, at i har mistet spiren Krydser fingrer for, at udskabningen går planmæssigt og uden komplikationer

Anmeld

8. januar 2014

Lrm

Ayasmor skriver:

Øv, det var ikke lige den dejligste oplevelse at få. Er ked af at høre, at i har mistet spiren Krydser fingrer for, at udskabningen går planmæssigt og uden komplikationer

Mange tak. 

Tror ikke jeg helt har fattet det endnu!

Anmeld

8. januar 2014

Lrm

Rødhætte skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre..

stort

Ja der er bare øv med stort øv på!!!

Anmeld

8. januar 2014

Ayasmor

Lrm skriver:

Mange tak. 

Tror ikke jeg helt har fattet det endnu!

Det var så lidt

Jeg har ikke selv prøvet lignende, men kunne godt forestille mig, at virkeligheden ikke lige rammer med det samme.

Håber du har nogle fantastiske mennesker, udover din søn, til at være der for dig

Anmeld

8. januar 2014

Lrm

Det har jeg. Min mand er på vej på sygehuset til mig!

han havde møder på jobbet idag så han kom ikke med til skanning. Vi regnede jo heller ikke med det vilde ende sådan her!

Anmeld

8. januar 2014

lineog4

Stort kram.....

Anmeld

8. januar 2014

et-ønske

Åhhhh det er bare så uretfærdigt sender dig en masse tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.