Hjælp til kjole - rund fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
8 svar
2 synes godt om
7. januar 2014

Kløver

Jeg er gravid og kun i uge 13+ men da jeg både er en stor pige med højt bmi og er 3 gangs gravid, er maven ved at komme frem.

Har købt denne kjole og vil være 32+6 når vi skal til 5x 50 års fødselsdag

Vil have en tynd sort top under da den er meget nedringet og mangler noget til at tage over mig, tænkte måske noget tyndt endt tyndt fint hæklet, ihvertfald lange ærmer og som er åbent men dækker numsen bagtil

Råd ideer og links modtages med kyshånd

Og selvfølgelig også hvad i synes om kjolen som er sort/men chancere grønt da den er fyldt med glitrende mørkegrønne tråde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

mortilfreja

Flot kjole  Den klæder dig.. Og så med et sjal over skuldrene 

Anmeld

7. januar 2014

Kløver

mortilfreja skriver:

Flot kjole  Den klæder dig.. Og så med et sjal over skuldrene 

Ja det var da en mulighed, og måske en tykkere cardigan til om aftenen når det bliver køligere

Anmeld

7. januar 2014

Elbæk

Maja84 skriver:

Jeg er gravid og kun i uge 13+ men da jeg både er en stor pige med højt bmi og er 3 gangs gravid, er maven ved at komme frem.

Vil have en tynd sort top under da den er meget nedringet og mangler noget til at tage over mig, tænkte måske noget tyndt endt tyndt fint hæklet, ihvertfald lange ærmer og som er åbent men dækker numsen bagtil

Og selvfølgelig også hvad i synes om kjolen som er sort/men chancere grønt da den er fyldt med glitrende mørkegrønne tråde

En lækker sort cardigan med glimmer vil stå flot dertil. Og det er en rigtig yndig kjole, som du helt sikkert vil stråle i. 

Anmeld

7. januar 2014

Kløver

En lækker sort cardigan med glimmer vil stå flot dertil. Og det er en rigtig yndig kjole, som du helt sikkert vil stråle i. 

Tusind tak, har faktisk en sort boleo med lidt glimmer sølv i, måske den kunne bruges og så finde en lang og lidt varmere til om aftenen

Anmeld

7. januar 2014

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Lækker kjole og hot mamma.. 

Anmeld

7. januar 2014

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Lækker kjole og hot mamma.. 

Tusind tak søde

Anmeld

7. januar 2014

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Tusind tak søde

Hvordan har du det? 

Anmeld

7. januar 2014

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Hvordan har du det? 

Har det rimeligt ok, bortset fra mistanke om graviditets sukkersyge og kan mærke det er 3 gang det hele skal strække sig

Hvordan går eet jer og jeres vidunderlige bøller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.