Et spørgsmål om økonomi efter endt barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. januar 2014

Mitlivsommooor

Hej

Jeg er pædagogstuderende og skal snart i praktik. Men da jeg er gravid går jeg på barsel sidst i maj og 1 år frem. Jeg kan dog godt nå at bestå min praktik og dermed også gennemføre semesteret.

Så er mit spørgsmål bare hvordan det fungere fra min barsel ophøre til det næste semester starter, hvordan fungere det økonomisk, skal jeg selv sparre op til de måneder der imellem, eller er man SU berettiget?

Håber der er en venlig sjæl der kan svare på mit spørgsmål, eller evt. har erfaringer fra samme situation.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Mitlivsommooor

Ingen der kan hjælpe?

Anmeld

7. januar 2014

Sara.

Jo jeg kan gody hjælle men skal lige spise...

Går du på barsel under praktik er det godt for dig økonomisk. Vender tilbage i aften når ungerbe sover

Anmeld

7. januar 2014

Mitlivsommooor

Sara. skriver:

Jo jeg kan gody hjælle men skal lige spise...

Går du på barsel under praktik er det godt for dig økonomisk. Vender tilbage i aften når ungerbe sover

Er godt klar over at det er godt for mig at gå på barsel i min praktik, men hvad når barselsorloven ophøre? Der går jo noget tid før mit semester starter? 

Anmeld

8. januar 2014

Mitlivsommooor

Stadigvæk igen den kan hjælpe? 

Anmeld

8. januar 2014

Sara.

Kyed skriver:

Er godt klar over at det er godt for mig at gå på barsel i min praktik, men hvad når barselsorloven ophøre? Der går jo noget tid før mit semester starter? 

Kan du ikke begynde at få udbetalt dine su barsels klip? Spørg på dit su kontor.

Anmeld

8. januar 2014

Mitlivsommooor

Sara. skriver:

Kan du ikke begynde at få udbetalt dine su barsels klip? Spørg på dit su kontor.

Det kan der være noget om, må jeg lige prøve at undersøge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.