24+0 med lillemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
12 svar
19 synes godt om
7. januar 2014

Putomanen

Så ramte jeg 24 uger. Hold da op hvor flyver tiden stærkt, men det vidste jeg at den ville med jul og nytår.

Maven er vokset en del over julen og jeg elsker at vise den frem

Vægten siger + 7 kg, hvilket er ok, især med tanke på mit ædegilde i december måned Forhåbentlig brokker lægen sig ikke over det.

Fysisk har jeg det godt, men jeg bliver hurtigt øm i skambenet. Så jeg har droppet den almindelige træning og er begyndt at svømme.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Clisolka

Flot babyhule 

Anmeld

7. januar 2014

BigHope13

Putomanen skriver:

Så ramte jeg 24 uger. Hold da op hvor flyver tiden stærkt, men det vidste jeg at den ville med jul og nytår.

Maven er vokset en del over julen og jeg elsker at vise den frem

Vægten siger + 7 kg, hvilket er ok, især med tanke på mit ædegilde i december måned Forhåbentlig brokker lægen sig ikke over det.

Fysisk har jeg det godt, men jeg bliver hurtigt øm i skambenet. Så jeg har droppet den almindelige træning og er begyndt at svømme.

Åhh hvor er du bare fin
og ja hold op tiden flyver afsted men Ihhh hvor jeg også glæder mig til at se billeder af din lille dreng

Anmeld

7. januar 2014

Putomanen

BigHope13 skriver:

Åhh hvor er du bare fin
og ja hold op tiden flyver afsted men Ihhh hvor jeg også glæder mig til at se billeder af din lille dreng

Mange tak
Ja, tiden går virkelig stærkt, så det er bare om at nyde graviditeten så meget som muligt

Jeg glæder mig rigtig meget til at se lillemanden og lære ham at kende! Især at finde ud af, hvilken personlighed, han har.

Anmeld

7. januar 2014

BigHope13

Putomanen skriver:

Mange tak
Ja, tiden går virkelig stærkt, så det er bare om at nyde graviditeten så meget som muligt

Jeg glæder mig rigtig meget til at se lillemanden og lære ham at kende! Især at finde ud af, hvilken personlighed, han har.

Ja lige præsis det er bare med at nyde det mens man står i det
det alt for hurtigt ovre, og selvom man nyder at have fået den lille ud, så kan man nu godt savne maven og alle bevægelserne ind i mellem.

Det kan jeg godt forstå, det er bare sådan en vild forandring, og netop det med at det er et helt nyt individ man skal til at lære og kende og det bliver mere og mere spændende for hver dag der går

Anmeld

8. januar 2014

tarkoflen

Åhh en fin mave og hold nu op hvor tiden flyver!

Jeg håber du har det rigtig godt og nyder din graviditet

Anmeld

8. januar 2014

tarkoflen

Anmeld

8. januar 2014

tarkoflen

Anmeld

8. januar 2014

Putomanen

BigHope13 skriver:

Ja lige præsis det er bare med at nyde det mens man står i det
det alt for hurtigt ovre, og selvom man nyder at have fået den lille ud, så kan man nu godt savne maven og alle bevægelserne ind i mellem.

Det kan jeg godt forstå, det er bare sådan en vild forandring, og netop det med at det er et helt nyt individ man skal til at lære og kende og det bliver mere og mere spændende for hver dag der går

Jeg er over halvvejs, og jeg synes at tiden indtil nu er gået stærkt. Så vil de næste 16 uger nok også flyve afsted

Det er stadig så uforståeligt, at der ligger en person i min mave, som er en blanding mellem min mand og mig. Hold op hvor kan naturen være fantastisk

Anmeld

8. januar 2014

Putomanen

tarkoflen skriver:

Tusind tak

Generelt har jeg en rigtig god graviditet med forholdvis få gener. Så jeg forsøger virkelig at nyde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.