Ja så er DPéren fundet til Isaac

ENDELIG...
3. gang lykkens gang...
Var hos den første hvor jeg sagde nej fordi hun havde hund, der rendte rundt inde ved børnene når de spiste osv, og det er absolut ikk noget jeg bryder mig om... Vi klingede ellers super godt, men hunden var for mig en hindring..
Min dejlige Dagpleje pædagog gik strakt igang og fandt mig en smatale hos en anden...
HMMMM.... INGEN KEMI WHAT SO EVER!!! en sød dame, slet ikke noget negativt men vi havde bare ikk kemi eller klingede.. og selv pædagogen kunne mærke det så hun sagde at hun synes jeg skulle sige nej.. Det gjorde jeg så.. Hun ville straks finde et andet sted uden hund.. Det havde alle næsten i hendes gruppe så jeg kom i en anden gruppe og kom på besøg hos en dpér der hedder Anette...
DER VAR HUN... Frisk, imødekommende, elsker sit arbejde, en der brænder igennem og vi klingede bare super godt og bedst af alt Isaac elskede hende og hendes hjemmebagte boller... JUBIIII... Vi takkede ja og han skal så køres ind her den 7. sep... SPÆNDENDE!!!
Er så glad for det hele er plads men gruer for at skulle på arbejde og ikke være sammen med min prins hver dag hele dagen!! men han skal ud og lege hygge sig og charmere sig ind på de 3 piger hun har i fforvejen

Håber i alle fantastiske mennesker får en dejlig weekend
Anmeld