Sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. januar 2014

Sisse Vinther

Ja, puha... Vil lige starte med at sige at jeg lige har spist den dejligste kartoffelmad! Er helt ovenpå nu

Men ak ja. Blev i går sygemeldt af min læge, efter jeg omsider tog derind med regelmæssige plukkeveer -som så var begyndt at gøre ondt.
Nu sidder jeg så derhjemme, og tænker over hvad min tid skal gå med, ud over det sølle oprydning og rengøring, jeg kan med bækkenløsningen.
Føler mig ret ynkelig og svag...

Men som sagt, var det en god kartoffelmad, og hidtil dagens eneste optur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Eliza

Søde sisse. Du skal sku da lære at hækle
Frem med symaskinen, og lav noget lækkert til den lille.
Indret børneværelser/børneplads, vask babys tøj og overvej hva han/hun skal ha på, hjem fra sygehuset.
Lav lister over hva i mangler og har, lister over sygehus tasken.
Det var noget af det jeg fik tiden til at gå med sidst og os regner med st sku igang med om 14 dage når min barsel starter

Anmeld

7. januar 2014

Sisse Vinther

Eliza skriver:

Søde sisse. Du skal sku da lære at hækle
Frem med symaskinen, og lav noget lækkert til den lille.
Indret børneværelser/børneplads, vask babys tøj og overvej hva han/hun skal ha på, hjem fra sygehuset.
Lav lister over hva i mangler og har, lister over sygehus tasken.
Det var noget af det jeg fik tiden til at gå med sidst og os regner med st sku igang med om 14 dage når min barsel starter

Puha listen over hvad vi mangler eksisterer ikke... Den er blevet lignet ud. Og sygehustasken er faktisk også klar  (ved godt det er tidligt, men har lagt det i som vi gerne vil have med)

Ja, overvejer lidt at få syet nogle ting Men hvor pokker kan man lære at hækle/strikke?  har ledt efter kurser mv. det sidste halve år, og har forhørt mig hos folk, men de kan ikke selv.

Anmeld

7. januar 2014

Eliza

Sisse Vinther skriver:

Puha listen over hvad vi mangler eksisterer ikke... Den er blevet lignet ud. Og sygehustasken er faktisk også klar  (ved godt det er tidligt, men har lagt det i som vi gerne vil have med)

Ja, overvejer lidt at få syet nogle ting Men hvor pokker kan man lære at hækle/strikke?  har ledt efter kurser mv. det sidste halve år, og har forhørt mig hos folk, men de kan ikke selv.

Youtube

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.