Ikke rigtig gravid mere:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
8 svar
2 synes godt om
7. januar 2014

Anonym trådstarter

Så blev det min tur til at komme med denne triste melding.

Jeg var til terminsscanning i går, hvor jeg selv troede, at jeg ca. var i 9. uge, men det gik af H til. Scanningsdamen kunne kun se en tom gestitationssæk, som var samme størrelse som, hvis jeg kun var 5+3 Ingen blommesæk og intet foster at se!! Øv, hvor er det dog et hårdt slag. Jeg har pco, og det var lykkedes selv at blive gravid, men det skal åbenbart ikke gå nemt for os...

Scanningsdamen sagde, at der var et spinkelt håb for, at der er sket en udvikling, når jeg skal scannes igen på mandag, men jeg har svært ved at tro det. Hvis jeg kun var 5+3, ville jeg var blevet gravid 8 dage efter jeg faktisk stod med en postitiv g-test, så det hænger ikke sammen i mit hoved. Jeg skal have en medicinsk abort i næste uge, hvis ikke der er sket en udvikling.

Er der nogle med gode historier, selvom de har stået i min situation? Har egentlig ikke meget håb at bygge på, kun et lille bitte mikroskopisk et.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Englehår

7. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg var til terminsscanning i går, hvor jeg selv troede, at jeg ca. var i 9. uge, men det gik af H til. Scanningsdamen kunne kun se en tom gestitationssæk, som var samme størrelse som, hvis jeg kun var 5+3 Ingen blommesæk og intet foster at se!! Øv, hvor er det dog et hårdt slag. Jeg har pco, og det var lykkedes selv at blive gravid, men det skal åbenbart ikke gå nemt for os...

Scanningsdamen sagde, at der var et spinkelt håb for, at der er sket en udvikling, når jeg skal scannes igen på mandag, men jeg har svært ved at tro det. Hvis jeg kun var 5+3, ville jeg var blevet gravid 8 dage efter jeg faktisk stod med en postitiv g-test, så det hænger ikke sammen i mit hoved. Jeg skal have en medicinsk abort i næste uge, hvis ikke der er sket en udvikling.

Er der nogle med gode historier, selvom de har stået i min situation? Har egentlig ikke meget håb at bygge på, kun et lille bitte mikroskopisk et.

Øv altså

Anmeld

7. januar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Ved det er nemt for mig at sige, da jeg ikke selv har PCO, men tænker at det er værd at glæde sig over at du trods alt selv kan blive gravid?

Og så vil jeg ikke forlade tråden uden af efterlade sådan en her

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Tak

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Øv altså

ja, er bare så træls

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Ved det er nemt for mig at sige, da jeg ikke selv har PCO, men tænker at det er værd at glæde sig over at du trods alt selv kan blive gravid?

Og så vil jeg ikke forlade tråden uden af efterlade sådan en her

Ja, det tænker jeg helt sikkert også på. Har en cyklus, den er bare uregelmæssig og lidt længere, men har ikke mistet modet ift om vi selv kan endnu. 

Anmeld

7. januar 2014

Fru Ebied

Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg kan godt forstå du er trist..

Jeg ville gerne skrive en masse opmuntrende ord, men i denne situation er der bare ikke nogle der kan opmuntre.

Jeg håber snart du/i bliver gravide igen.

Kram

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for dine trøstede ord. Vi har jo ikke offentliggjort det til særlig mange i den virkelige verden, så det er rart at kunne sige højt her på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.