Kjoler til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. Butikker hvor man kan købe kjoler til piger med store bryster, ikke for fine men heller ikke for hverdags, i nærheden af kbh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger. Butikker hvor man kan købe kjoler til piger med store bryster, ikke for fine men heller ikke for hverdags, i nærheden af kbh

Ingen?

Anmeld

7. januar 2014

dola

Anonym skriver:

Ingen?

hmm min erfaring er at H og M tit har nogle fine trøjer eller kjoler der kan bindes i taljen.. og så er de nemme at tage af når der skal ammes..

Er ikke den store shopper så er derudover ikke til meget hjælp..

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

dola skriver:

hmm min erfaring er at H og M tit har nogle fine trøjer eller kjoler der kan bindes i taljen.. og så er de nemme at tage af når der skal ammes..

Er ikke den store shopper så er derudover ikke til meget hjælp..

Synes bare aldrig jeg heldig i h&m kun i bluser. maven kan godt være i en medium men der hvor brysterne sidder skal være en stor l eller xl og så sidder den og er løs ved maven

Anmeld

8. januar 2014

dola

Anonym skriver:

Synes bare aldrig jeg heldig i h&m kun i bluser. maven kan godt være i en medium men der hvor brysterne sidder skal være en stor l eller xl og så sidder den og er løs ved maven

he he er selv en 75 H så kender godt følelsen, går mest efter de lange t-shirts de har så strammer den altid de rigtige steder.. DVS store babser lille talje og stor mave..

måske denne side kan hjælpe lidt...

http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php? t=190798

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.