Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Butikker hvor man kan købe kjoler til piger med store bryster, ikke for fine men heller ikke for hverdags, i nærheden af kbh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger. Butikker hvor man kan købe kjoler til piger med store bryster, ikke for fine men heller ikke for hverdags, i nærheden af kbh
Ingen?
Anonym skriver: Ingen?
dola skriver: hmm min erfaring er at H og M tit har nogle fine trøjer eller kjoler der kan bindes i taljen.. og så er de nemme at tage af når der skal ammes.. Er ikke den store shopper så er derudover ikke til meget hjælp..
hmm min erfaring er at H og M tit har nogle fine trøjer eller kjoler der kan bindes i taljen.. og så er de nemme at tage af når der skal ammes.. Er ikke den store shopper så er derudover ikke til meget hjælp..
Synes bare aldrig jeg heldig i h&m kun i bluser. maven kan godt være i en medium men der hvor brysterne sidder skal være en stor l eller xl og så sidder den og er løs ved maven
Anonym skriver: Synes bare aldrig jeg heldig i h&m kun i bluser. maven kan godt være i en medium men der hvor brysterne sidder skal være en stor l eller xl og så sidder den og er løs ved maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128