Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der så tv2 i går om de forskellige kure? I går var det om juicekuren. Den synes jeg ikke lød som noget for mig. Flydende kost - døgnet rundt i 7 dage. Sundt....? Hmm ikke i mine øjne Nå men næste mandag tester de stenalderkosten. Det er den jeg er på. Spændende! ! Måske er det også noget skod
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er stenalderkost ikke en vedvarende kost og ikk en slankekur?
Så det godt.
Og hæftede mig ved det med protein.
At hvis man er på kur med meget protein ,så er man i farezonen mhs til kræft da cellerne ikke kan nå at restaurere.
Tankevækkende mhs til bølgen med Dukan kuren.
Mor11 skriver: Er stenalderkost ikke en vedvarende kost og ikk en slankekur?
Carina:-) skriver: Så det godt. Og hæftede mig ved det med protein. At hvis man er på kur med meget protein ,så er man i farezonen mhs til kræft da cellerne ikke kan nå at restaurere. Tankevækkende mhs til bølgen med Dukan kuren.
*Pingvinen* skriver: Okay. Tankevækkende. Men på stenalderkost får man også en del protein, men ikke fuldstændig vildt meget. Kender ikke Dukan kuren, men får de så fuldstændig vildt meget?
Okay. Tankevækkende. Men på stenalderkost får man også en del protein, men ikke fuldstændig vildt meget. Kender ikke Dukan kuren, men får de så fuldstændig vildt meget?
Dukan er baseret på nærmest 100% protein og lidt frugt og lidt mere grønt.
Havde nogen kollegaer der var på den og de levede nærmest a æg, kød, fisk og hytteost.
Ja det er nærmest kun protein .
Æg,skyr,rent kød,hytteost osv .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128