Værre prutter når man bliver gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.313 visninger
13 svar
3 synes godt om
7. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja min mand siger at mine prutter er blivet værre efter jeg bliv gravid. Er idag 10+4 

har nogle af jer oplevet det samme da i bliv gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Ja min mand siger at mine prutter er blivet værre efter jeg bliv gravid. Er idag 10+4 

Ihvertfald mere hyppige..

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Undskyld vil du ikk nok forklare det nærmere? Mener du at de bliver stærker lugte? 

Og tak for svar

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Undskyld vil du ikk nok forklare det nærmere? Mener du at de bliver stærker lugte?

Og tak for svar

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Og tak for svar

Anmeld

7. januar 2014

sulo

ja, jeg var slem

Anmeld

7. januar 2014

Lililili

prutterne kan være rigtig slemme. Det ikke unormalt at prutte oftere og de kan virkelig stinke... Man må bare grine af det. 

Anmeld

7. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Og tak for svar

Jeg har mere luft i maven sp jeg prutter mere... Ved ikke om de er meget værre... Hvis de lugter slemt kan det være tegn på at der er forstoppelse under vejs...
Det døjer jeg med for tiden, min mave blev slået helt i stykker af julemaden og er ikke kommet på højkant endnu, så må tage magnesia og det er stadig ikke rigtig godt..

Anmeld

7. januar 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Mine er virkelig slemme, og det gør seriøst ondt i maven hvis jeg ikke får dem ud.. Syntes ikke de lugter (mere en normalt) men det er nogle ordentlige brag der kommer fra mig

Anmeld

7. januar 2014

mbbuch

ano14316 skriver:

Jeg har mere luft i maven sp jeg prutter mere... Ved ikke om de er meget værre... Hvis de lugter slemt kan det være tegn på at der er forstoppelse under vejs...
Det døjer jeg med for tiden, min mave blev slået helt i stykker af julemaden og er ikke kommet på højkant endnu, så må tage magnesia og det er stadig ikke rigtig godt..

Ang. forstopning må du både tage movicol og microlax så du kan få hul igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.