billig mad! tak :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
10 svar
10 synes godt om
6. januar 2014

Mettefpigen

Har brug for råd :-)
Da jeg blev sygemeldt i nov resulterede det i at jeg fik næsten ingen penge i dec og derfor er jan MEGET stramt eftersom regninger og julegaver skulle købes nu her.... så...
Jeg søger ALLE billige mad råd som gerne kan spises i 2 dage da min hjerne pt er tom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

tine1985

Mettefpigen skriver:

Da jeg blev sygemeldt i nov resulterede det i at jeg fik næsten ingen penge i dec og derfor er jan MEGET stramt eftersom regninger og julegaver skulle købes nu her.... så...
Jeg søger ALLE billige mad råd som gerne kan spises i 2 dage da min hjerne pt er tom

Jordskokkesuppe Billigt og lækkert!

Anmeld

7. januar 2014

Tullemor

Kartofffelmos m/ bacon eller pølser

Boller i karry

Anmeld

7. januar 2014

Mettefpigen

tine1985 skriver:

Jordskokkesuppe Billigt og lækkert!

Har du en opskrift? :-)

Anmeld

7. januar 2014

B&J

kartoffel porre suppe, gå i butikkerne tidlig om morgen så er kødet sat ned og du finder en masse billigt kød

kødsovs.

kartofler i ovnen også noget bøf til

eller rodfrugter sådan en pose koster 20kr

tror du skal ud og kigge butikker og finde tilbud

Anmeld

7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mad der varer 2 dage hos os :

pastasalat

kylling i karry

boller i karry

pasta kødsovs

lasagne

hjemmelavet pizza

tarteletter

tortillas med grønt, kylling og hjemmerørt guacamole. 

Millionbøf med kartoffelmos

Anmeld

7. januar 2014

lineog4

Vi laver kødsauce til mange portioner - sidst 16 portioner og det løb op i 170 kr - der går 3 af de portioner til en lasagne men så er der også mad til 2 dage. 

Ellers alle former for supper er billige i hvert fald her hjemme.

En hel kylling strækker sig her hjemme to dage - en gang 3 men nu spiser børnene for meget  Den ene dag kylling i ovn med enten ris eller kartofler og dagen efter hjemmelavede pitabrød.

Synes også pizza er billig og der er også til dagen efter.

risengrød er billigt men der er kun til en dag

Har lige købt 1400 g kylling fileter i netto til 90 kr dem kan jeg få til at strække til 5-6 dage med supper, wokmad osv...

har sikkert også mere - men så vender jeg tilbage

Anmeld

7. januar 2014

Studerendemor

Mettefpigen skriver:

Vi sparer mange penge på at få brugt alle madrester og smider stort set aldrig mad ud. I går lavede jeg en grøntsagssovs ud af et par løg, en rynket peberfrugt, en lettere blød gulerød og en dåse flåede tomater, som vi fik sammen med en rest pasta fra i forgårs og revet ost. I dag skal vi have resten af grøntsagsovsen med kylling, som jeg fandt i Bilka d. 23. Dec. til 10kr og ris. I morgen laver jeg humus til ris-resterne, sammen med gnavegrønt og hjemmelavet naan. Dagen efter får vi så naan og linsedeller, og dagen efter igen linsesuppe. Osv. Osv. 

Vi får kun kød en gang om ugen - det sparer vi rigtig mange penge på.

Anmeld

7. januar 2014

Vesper

Jeg ville måske passe på med at skære for meget ned på kød, med mindre I også sørger for at få bønner, linser eller andet... Ellers komer I til at mangle proteiner og andet vigtigt.

Anmeld

7. januar 2014

MariaKyedDK

Mettefpigen skriver:

Vores billige madplan i uge 2 

Søndag - Spaghetti m kødsovs + grovflutes

Mandag - rester bare med fuldkorns-pastaskruer

Tirsdag - Gullashsuppe med alm og grovflutes

Onsdag - rester gullashsuppe

Torsdag -Kylling i karry

Fredag -rester kylling i karry

Lørdag - nakkekorteletter med pastasalat

Søndag -frikadeller med resten af pastasalat 

ialt lige under 400 kr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.