Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Ox.

Hej piger!

Her er endnu en debat fra en bekymret førstegangsfødende.

Jeg har siden jeg stod op i morges, haft kraftige smerter i underlivet, det er ikke noget der rigtig er kommet og gået, men været mere konstant.
Det har dog været værst når jeg har bevæget mig rundt, det er som om jeg har lyst til at krympe sammen når jeg går.
Udover det, synes jeg det er rigtig smertefuldt at komme på toilet når jeg skal tisse, og jeg har tilbagevendende kvalme.

Er der nogle af jer der har erfaringer med dette, har da tænkt over om det kan være fordi fødslen eventuelt står for døren, men nu er det jo som sagt konstante smerter ..

Knus Sussie 40+1 ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Hej piger!

Her er endnu en debat fra en bekymret førstegangsfødende.

Jeg har siden jeg stod op i morges, haft kraftige smerter i underlivet, det er ikke noget der rigtig er kommet og gået, men været mere konstant.
Det har dog været værst når jeg har bevæget mig rundt, det er som om jeg har lyst til at krympe sammen når jeg går.
Udover det, synes jeg det er rigtig smertefuldt at komme på toilet når jeg skal tisse, og jeg har tilbagevendende kvalme.

Er der nogle af jer der har erfaringer med dette, har da tænkt over om det kan være fordi fødslen eventuelt står for døren, men nu er det jo som sagt konstante smerter ..

Knus Sussie 40+1 ...

Søde jeg tror det er lidt små veer du har... :O)

Anmeld

30. juli 2009

Ox.

Årh kære dutte, jeg håber du har ret!

Ringede lige til fødegangen, for at høre hvad de synes, og hun sagde også at det lyder til at det godt kan være veer der så småt er begyndt, ikke at det betyder jeg føder lige nu og her, men det kan selvfølgelig også tage til, men det var ihvertfald det hun troede.

Jeg sagde så jeg ikke kunne forstå det var så konstant, men så sagde hun så at hvis jeg gik og spændte meget kunne det godt føles sådan ..

Så nu krydser vi fingre for at det er fordi hun vil ud til hendes mor og far!

Anmeld

30. juli 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Ringede lige til fødegangen, for at høre hvad de synes, og hun sagde også at det lyder til at det godt kan være veer der så småt er begyndt, ikke at det betyder jeg føder lige nu og her, men det kan selvfølgelig også tage til, men det var ihvertfald det hun troede.

Jeg sagde så jeg ikke kunne forstå det var så konstant, men så sagde hun så at hvis jeg gik og spændte meget kunne det godt føles sådan ..

Jeg tror godt du kan regne med det er veer søde... Men de kan jo altid gå i sig selv igen og begynde igen osv...

4 døgn før jeg fødte, gik jeg os med smerter... Ringede til FG og spurgte om det var plukveer og om de skulle komme så tæt på hinanden, JM sagde til mig, det er bare start fasen.. Hmm...
Men det viste sig at være veer i 4 døgn næsten 5 døgn....

Håber virkelig der sker noget nu hos dig... :O)

Anmeld

30. juli 2009

TbCp

SussieOx skriver:

Uhh hvor spændende.
Tror sørme også det er veer!

HELD OG LYKKE!!!

Anmeld

30. juli 2009

Ox.

Hvor er i søde  ...

Det letter sådan både at høre FG sige det og jer ... Håber hun snart er hos os så

Anmeld

30. juli 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Hvor er i søde  ...

Det letter sådan både at høre FG sige det og jer ... Håber hun snart er hos os så

Kan jeg godt forstå.... Er vildt spændt nu... :O)

Anmeld

30. juli 2009

Mullemus86

Ihh hvor spændende
Håber hun er på vej ud til jer..! Glæder mig til at høre, hvordan det udvikler sig..
Held og lykke

Anmeld

30. juli 2009

Nanna1985

Pøj PØj med fødslen

Håber snart I har jeres smukke prinsesse i jeres arme

Anmeld

30. juli 2009

Ox.

Tusinde tak piger

Håber også hun er på vej snart ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.