SP kommer idag... håber jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. marts 2008

Mikkelmusen

Ja som sagt kommer hun idag, håber jeg. For der ligger bare sne overalt, og det vælter stadig ned... Men nu må vi se. Glæder mig ellers rigtig meget til den BOEL prøve.

Update kommer senere :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

Joan ( Smallie )

Hvad er det lige den BOEL prøve er for noget. Syntes ikke jeg har hørt om den.

Hilse Joan

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

uh ha hunni, det bliver skønt....så ved man de er ved at være store...glæder mig til at høre mere.

og smallie, det er en test nogle spér laver, for at se om ungerne kan høre, føle, se, og om motorikken er i orden, sådan i store træk, den tager 5-10 min. og det er alt...men det er ikke alle der laver den mere!

Anmeld

25. marts 2008

Joan ( Smallie )

Ja så tror jeg knægten her er ok for han kan både råbe af hunden og hive ham i hans store øre 8( godt han er så godmodig ham den gamle vovse :D

Anmeld

25. marts 2008

Marco2

Hej Hunni.

Det bliver da spændende. Her ved jeg ikke om de laver testen. Men behøver den ikke, for hun fik lavet høretest få dage efter hun blev født og hun vender sig fint efter ting, så jeg er ligeglad med om hun laver den her.

Men sjovt med vejret, for så stort er Danmark jo heller ikke. Her er solskin og skyfrit :D Ahhhh. Der ligger en smule sne, men det er ikke fra idag.

AG - i forårshumør

Anmeld

25. marts 2008

Mikkelmusen

Filuca fik også høretest få dage efter fødslen, men BOEL er jo også andet end hørestest :)

Anmeld

25. marts 2008

Mikkelmusen

Så har hun været her, og Filuca er jo et pragteksemplar.

Hun lagde dog ud med at tude, men sp sagde det var en periode 8-10 mdr ca. Altså med fremmede og folk man ikke ser hver dag. Men hun mente det var ovre eller bedre, hvor sidst var hun helt hysterisk.

Hun klarede BOEL med et 13 tal :) eller hvad det hedder. Og så blev hun rost for at være så god til at kravle og alt det. Og vi fik ros fordi hun kunne se vi brugte meget tid på at lege og øve med Filuca :)
Hun sagde også at hun kunne se at vi havde det bedre sammen, manden og jeg... Dejligt at det ligefrem lyser ud af os :P

Hun blev målt til 73 og vejede 9,3 kg ... Store pige, og slet ikke en lille bebs mere... (jo mors lille bebse)

Så det var rent ud sagt et dejligt besøg og vi fik snakket autostol og alt muligt.
Da hun så går siger hun så at det var sidste besøg !!!!! 8(
Jeg var ved at skide i bukserne, fordi det kom helt bag på mig at hun er så stor nu at hun ikke skal tjekkes hver måned eller sådan noget... Puuuh stort chok!

Men som sagt et dejligt besøg af SP

-Christina & STORE Filuca :D

Anmeld

25. marts 2008

Sille

ja... Det er mærkeligt at sp ikke kommer mere.. så er det hel-års-besøg hos lægen og ellers først på skolen de skal til sp..

syns godt nokd t er gået hurtigt..:S

Det var en stor bebs du har der.. :) dejligt hun klarede boel testen så flot...

-sille

Anmeld

25. marts 2008

Mikkelmusen

Tak tak Sille :)

Anmeld

25. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

Så har hun været her, og Filuca er jo et pragteksemplar.

Hun lagde dog ud med at tude, men sp sagde det var en periode 8-10 mdr ca. Altså med fremmede og folk man ikke ser hver dag. Men hun mente det var ovre eller bedre, hvor sidst var hun helt hysterisk.

Hun klarede BOEL med et 13 tal :) eller hvad det hedder. Og så blev hun rost for at være så god til at kravle og alt det. Og vi fik ros fordi hun kunne se vi brugte meget tid på at lege og øve med Filuca :)
Hun sagde også at hun kunne se at vi havde det bedre sammen, manden og jeg... Dejligt at det ligefrem lyser ud af os :P

Hun blev målt til 73 og vejede 9,3 kg ... Store pige, og slet ikke en lille bebs mere... (jo mors lille bebse)

Så det var rent ud sagt et dejligt besøg og vi fik snakket autostol og alt muligt.
Da hun så går siger hun så at det var sidste besøg !!!!! 8(
Jeg var ved at skide i bukserne, fordi det kom helt bag på mig at hun er så stor nu at hun ikke skal tjekkes hver måned eller sådan noget... Puuuh stort chok!

Men som sagt et dejligt besøg af SP

-Christina & STORE Filuca :D

hey....den smuttede sgu!
jeg havde slet ikke opdaget du havde skrevet...men hvor er det fedt at boeltesten gik godt!

ja det må føles underligt at hun slet ikke skal se til vores unger mere...og jeg er da lidt nervøs for at vores også melder slut næste gang hun kommer her!

hvor lang tid tog prøven i grunden?

orrrk jeg glæder mig til vi skal gennem den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.