Pottens indhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
3 svar
3 synes godt om
6. januar 2014

Sitrani

min datter er begyndt at lave på potten hver aften... Det har ikke stået på så længe, men hun har gjort det bevidst nogle dage... Well... Mit spørgsmål er så - Hvad gør I andre mødre med afføringen når jeres børn er færdige? Jeg mener, ved godt det skal i toilettet, men er der en let måde at "tørre potten af" bagefter, rengøre den osv. Synes det er lidt omstændigt med toiletpapir...?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Pikku Myy

Sitrani skriver:

min datter er begyndt at lave på potten hver aften... Det har ikke stået på så længe, men hun har gjort det bevidst nogle dage... Well... Mit spørgsmål er så - Hvad gør I andre mødre med afføringen når jeres børn er færdige? Jeg mener, ved godt det skal i toilettet, men er der en let måde at "tørre potten af" bagefter, rengøre den osv. Synes det er lidt omstændigt med toiletpapir...?!

Jeg husker det som om det var nok lige at skylle den med lidt vand.

Anmeld

6. januar 2014

Sitrani

Pikku Myy skriver:

Jeg husker det som om det var nok lige at skylle den med lidt vand.

Okay.... Gør jeg også nu, men tørrer lige det værste væk med toiletpapir... Der er selvfølgelig også forskel på "konsistensen" tak for svar...

Anmeld

6. januar 2014

An&Jo

altså nu arbejder jeg på plejehjem, og ved dem der bruger bækkenstol, lægger vi altid lidt papir i bunden, så slipper man for at det hænger fast..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.