Spørgsmål fra en gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2014

EnSødMor

Ja, alt dette er en jungle for mig... - Kan slet ikke huske hvad jeg gjorde ved min sidste graviditet... (Ammehjerne plejer at være en god undskyldning)

nå, jeg har idag købt de der vitamin og jern til gravide, der står på dem at jeg skal tage 1-2 dagligt, hvor mange tager i af hver? ;-)) 

og fordi jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg helt præcis jeg havde sidste mens dag, skal jeg til gyn undersøgelse hos lægen på torsdag, men hvordan kan han mærke/se hvor langt jeg er? ;-) 

jeg tror selv jeg er i uge 10 imorgen, fandt først ud af jeg var gravid i lørdags! ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
EnSødMor skriver:

Ja, alt dette er en jungle for mig... - Kan slet ikke huske hvad jeg gjorde ved min sidste graviditet... (Ammehjerne plejer at være en god undskyldning)

nå, jeg har idag købt de der vitamin og jern til gravide, der står på dem at jeg skal tage 1-2 dagligt, hvor mange tager i af hver? ;-)) 

og fordi jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg helt præcis jeg havde sidste mens dag, skal jeg til gyn undersøgelse hos lægen på torsdag, men hvordan kan han mærke/se hvor langt jeg er? ;-) 

jeg tror selv jeg er i uge 10 imorgen, fandt først ud af jeg var gravid i lørdags! ;-)

først; tillykke med graviditeten... 

Både da jeg ventede min søn og nu har jeg kun taget en af hver... denne gang har jeg så skulle supplere op med D-vitamin da jeg ikke rigtig optager nok...

Anmeld

6. januar 2014

EnSødMor

Ms.Sunshine skriver:

først; tillykke med graviditeten... 

Både da jeg ventede min søn og nu har jeg kun taget en af hver... denne gang har jeg så skulle supplere op med D-vitamin da jeg ikke rigtig optager nok...

Okay... Tak for svar... ;-) 

Anmeld

6. januar 2014

Rockertand

EnSødMor skriver:

Din læge er af den gamle skole, hvis han insisterer på GU, der er intet belæg for at foretage den i terminsbestemmende øjemed, ingen praktiserende læger har den nødvendige erfaring til at lave den vurdering udfra en almindelig GU, så det skulle da kun være for hyggens skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.