Mindre liv 37+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2014

Anonym trådstarter

Er idag 37+2 og mærker markant mindre liv end jeg normalt gør.

Altså jeg mærker baby lidt, men ikke noget i forhold til hvad jeg plejer

Min mand er på job til kl 17.30 så vil vente med at ringe til FG til når han kommer hjem.

Men bør jeg blive bekymret eller skal jeg "bare" se tiden an?

Jeg har forsøgt med koldt vand og ligge helt rolig på ryggen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Min mand er på job til kl 17.30 så vil vente med at ringe til FG til når han kommer hjem.

Det er normalt, men ville bestemt tage forbi fødegangen alligevel, så du kan blive beroliget

Anmeld

6. januar 2014

tine1985

Hvis jeg var dig ville jeg ringe nu. De har måske nogle gode tricks til at få gang i baby. Desuden tror jeg ikke du kan finde ro før du har en prof. med i sagen. Det ville jeg i hvertfald ikke være i stand til!

Når det er sagt er jeg da sikker på at den lille bare driller lidt i dag. Men hellere være på den sikre side!

Anmeld

6. januar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Det er vidst meget normalt når man er så tæt på termin.. Der er mindre plads derinde så baby kan ikke bevæge sig så livligt som førhen, at det så lige er idag du opdager det, kan være grunden til din bekymring Men ja ta et smut på fødegangen så du kan få ro

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Det er vidst meget normalt når man er så tæt på termin.. Der er mindre plads derinde så baby kan ikke bevæge sig så livligt som førhen, at det så lige er idag du opdager det, kan være grunden til din bekymring Men ja ta et smut på fødegangen så du kan få ro

Syntes bare det er mærkeligt der er så meget forskel fra alle andre dage til idag?

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Ringede til FG som gerne lige ville se os. Alt er fint - ingen pluk veer i de 25 min jeg havde kurven kørende han kom med små spark imens den kørte og han ligger fast med hovedet nede i mit bækken

Anmeld

6. januar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Ringede til FG som gerne lige ville se os. Alt er fint - ingen pluk veer i de 25 min jeg havde kurven kørende han kom med små spark imens den kørte og han ligger fast med hovedet nede i mit bækken

Det var godt du kom afsted, allermest for at blive beroliget.

Vh. Louise

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det var godt du kom afsted, allermest for at blive beroliget.

Vh. Louise

Ja og fik afvide at hvis jeg stadig ikke syntes baby bevæger dig nok i morgen skal jeg bare ringe. Rart at de tager sig tid til man lige bliver tjekket ordenligt

Anmeld

6. januar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Ja og fik afvide at hvis jeg stadig ikke syntes baby bevæger dig nok i morgen skal jeg bare ringe. Rart at de tager sig tid til man lige bliver tjekket ordenligt

Det er det helt sikkert. Der er virkelig ingen grund til at være unødig bekymret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.