Menssmerter uden mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
2 synes godt om
6. januar 2014

Tullemulle

Hej alle dejlige mennesker ! min kæreste og jeg har prøvet i laaang tid på pb, som desværre ikke er lykkedes os endnu  Jeg har lidt troen på at det er lykkes os i denne måned, men alligevel ikke, jeg har i 5 dage nu haft kærftige menssmerter on and off, det har jeg aldrig oplevet før, og der er intet blod jeg skulle have haft min mens i går, og den er ikke kommet, jeg har haft super ømme bryster i en uge nu, de er ikke så ømme mere, (lidt mærkeligt) også har jeg nogle mærkelige kramper i venstre side ved underlivet? Jeg tog en test i går som var negetiv er der nogen der har prøvet de mensmerter og var gravide ? Tror i stadig der er håb for mig? Undskyld det lange indlæg. Og tak for svar knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Elbæk

Tullemulle skriver:

Hej alle dejlige mennesker ! min kæreste og jeg har prøvet i laaang tid på pb, som desværre ikke er lykkedes os endnu  Jeg har lidt troen på at det er lykkes os i denne måned, men alligevel ikke, jeg har i 5 dage nu haft kærftige menssmerter on and off, det har jeg aldrig oplevet før, og der er intet blod jeg skulle have haft min mens i går, og den er ikke kommet, jeg har haft super ømme bryster i en uge nu, de er ikke så ømme mere, (lidt mærkeligt) også har jeg nogle mærkelige kramper i venstre side ved underlivet? Jeg tog en test i går som var negetiv er der nogen der har prøvet de mensmerter og var gravide ? Tror i stadig der er håb for mig? Undskyld det lange indlæg. Og tak for svar knus.

Da jeg opdagede jeg var gravid havde jeg de mest voldsomme smerter, men der kom ingen blod - Og kunne først teste positiv (endda kun svagt..) på 3 dagen.

Så det lyder til at der kunne være håb for dig. Krydser fingre for at du ikke har fået den endnu Og ellers at der snart bosætter sig en lille spire og at du oplever de to magiske streger.

Held og lykke! 

Anmeld

24. januar 2014

Tullemulle

Hej tak for dit svar, der var desværre ikke noget men mens kom dog 2 dage forsent. Jeg er det på samme måde igen nu som sidst, hmm og jeg pletpløder også.. Altså jeg tror bare det er mig der " køre" mig selv op så jeg får en masse symptomer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.