Figurer - hvordan gør man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Kaufie

Jeg mangler lidt en fremgangsmåde på at lave figurer i MMF.

Laver man delene hver forsig og lader dem tørre, eller klasker man lag på lag på lag.

Jeg er ved at lave Postmand Per - men han bliver noget lav og noget tyk..... Er det fordi min MMF er for blød, så han synker sammen? Skal jeg lade ham tørre på ryggen? Armene skal være let bøjede - men de synker også ned - prøvede at understøtte dem med kuf´gler af staniol - men ..... det hele endte som en multifarvet kugle af raseri.....

Ved sgi ikke helt om jeg har tålmodigheden til det her...

Hvad gør jeg galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

evitaperon

Du skal bruge tændstikker, tandstikker eller spagetti for at holde krop, hoved og arme på plads. Skal figuren kunne spises, så brug spagetti....

Du stikker simpelthen ind i kropsdelen eksempelvis... og i benene og armene.. :-) Ganske simpelt.. ;-)

Eva

Anmeld

30. juli 2009

ka li ja

ja jeg brugte spaghetti mellem ryg og hovede. men armene og kroppen puttede jeg på da det havde været i  køleskabet lidt. så synkede det ikke så meget sammen. bare få min var nok
roooolig nu.. det skal nok gå

Anmeld

30. juli 2009

ivfmarie

Spaghetti... aha...

Det tror jeg Malte ville have sat pris på at jeg havde brugt, da han åd Po i én mundfuld!

Jeg havde lavet hendes hoved-dims af ståltråd, og sat armene fast med tandstikker!!

Anmeld

30. juli 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Spaghetti... aha...

Det tror jeg Malte ville have sat pris på at jeg havde brugt, da han åd Po i én mundfuld!

Jeg havde lavet hendes hoved-dims af ståltråd, og sat armene fast med tandstikker!!

haha ei altså Marie.. stakkels dreng..   puha bare der ikke røg en tand..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.