Så er jeg 33+0, og tiden flyver fortsat derudaf!
Har sluppet krykkerne helt nu, en kæmpe lettelse
Og kan nu køre bil igen, uden at skrige af smerte.
Har haft gruppe B streptokokker før jul, så er "tvangsindlagt" i minimum 2 døgn efter fødslen. Lige en stor kamel at sluge, når man egentlig bare vil hjem og være familie med den store dreng. Skulle idag ligge en ny prøve for at se om det er gået væk. Den var positiv for blærebetændelse igen
Så skal starte antibiotika igen. Og får så svar om et par dage om streptokkeren har forladt kroppen 
Jeg sover af ht, og det gør stadig sindsygt ondt at vende sig i sengen. Og har forfærdelig mange plukveer, men håber det bare er pga blærebetændelsen, og at det snart går lidt i sig selv!
Min livmoderhals er kun 2 cm, men er heldigvis godt lukket og slukket downunder
Men frygter lidt at den her omgang blærebetændelse har forkortet den yderligere... Men giver det lige et par dage.
Om under 3 uger overtager vi huset! Det bliver SÅ skønt! Og så er det bare med at få pakket ud og komme på plads i en vis fart, så det meste er klart inden lillesøsters ankomst
Stress?! Nej vel... 
Nå men til slut lige et par billeder af vokseværket. Nu behøver den heller ikke at blive meget større! Er allerede større end jeg var sidst da jeg fødte
Men der var jeg så heller ikke så stor igen 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld