babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2014

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg venter barn til foråret og jeg var derfor inde for at se hvad de forskellige ting til den lille koster... bare så vi ved hvor meget vi skal spare sammen...

Min kæreste havde ikke noget imod at vi købte barnevogn, seng osv. brugt, men han vil gerne have at babyalarmen bliver købt fra ny så jeg var inde og se på babyalarmer og priser idag...

Jeg fandt forskellige priser og nogle af de billigste var fra online butikker... kan vi sagtens bestille online eller er det bedre hvis vi går ned i en fysisk butik og så give det ekstra?...

Det skal nok lige tilføjes at vi ikke har alt for mange penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ville sagtens turde købe online. Harald nyborg har et walkiesæt der kan stilles til babyalarm funktion. Koster 300kr. Fungerer helt fint

Anmeld

6. januar 2014

MH82

Vi har også fået den fra Harald Nyborg i julegave og glæder mig til at tage den i brug.

Har kun hørt gode ting om den og så er den billig

Anmeld

6. januar 2014

modesty

min kæreste og jeg venter barn til foråret og jeg var derfor inde for at se hvad de forskellige ting til den lille koster... bare så vi ved hvor meget vi skal spare sammen...

Min kæreste havde ikke noget imod at vi købte barnevogn, seng osv. brugt, men han vil gerne have at babyalarmen bliver købt fra ny så jeg var inde og se på babyalarmer og priser idag...

Jeg fandt forskellige priser og nogle af de billigste var fra online butikker... kan vi sagtens bestille online eller er det bedre hvis vi går ned i en fysisk butik og så give det ekstra?...

I kan sagtens købe via nettet, der gælder de samme regler for reklamation o.s.v.

Vi har en fra Neonate, og er sindssygt glade for den. Min søn er 2,3 år og den kører stadig, på trods af at han engang tabte den ned i en varm kop the!

Det fede ved den er at den er så lille. Både afsender og modtager er mindre end en iPhone, så den er super handy når man er ude. Derudover kan man sjatlade batterierne i modsætningn til andre modeller hvor batteriet skal køres helt dødt før man må oplade. Den fungerer super, lyden er god, modtagelsen er god o.s.v. Og så har den lavt strålingsniveau, hvilket var vigtigt for mig.

Det er ikke den billigste, men vi har brugt den VIRKELIG meget, så for os har den absolut været pengene værd.

Vi købte også stort set alt brugt, men lige elektronik vil vi gerne have fra nyt, så man får de 2 års garanti med.

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=2057&affiliate=7&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Anmeld

6. januar 2014

MHB

Vi har en Phillips avent, og er super glade for den! Den er ikke så dyr som mange af de andre (vi gav 479,00 fra ny) og var testvinder i Tænk test! Vi er meget glade for den, den virker upåklageligt! 

Anmeld

6. januar 2014

TinTinO

Købte også baby alarm over nettet, en neonate 5500. Den er rigtig god, som en anden bruger fortæller. Lille og nem.
Har set at nogle gange har bilka eller elgiganten dem på tilbud, hvor der kan spares mange penge

De samme regler gælder for bytte og retur på nettet

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Vi har en Phillips avent, og er super glade for den! Den er ikke så dyr som mange af de andre (vi gav 479,00 fra ny) og var testvinder i Tænk test! Vi er meget glade for den, den virker upåklageligt! 

hvilken en af dem er det?...

Anmeld

6. januar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Vi har købt den nyeste model fra Neonate og vi bare SÅ glade for vores babyalarm. Den er super pålidelig og holder strøm længe + den holder til klatladning Har linket til Ønskebørns hjemmeside, så kan du læse mere om den.

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/udstyr/babyalarmer-og-tilbehoer/neonate-babyalarm%2c-bc-6500d/c-23/c-164/p-15777

Anmeld

6. januar 2014

MHB

Anonym skriver:

hvilken en af dem er det?...

denne

Anmeld

6. januar 2014

Louisejulia

Vi har også købt Phillips avent babyalarmer til 479 kr.

vi glæder os til at bruge dem når hun bliver født 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.