min kæreste og jeg venter barn til foråret og jeg var derfor inde for at se hvad de forskellige ting til den lille koster... bare så vi ved hvor meget vi skal spare sammen...
Min kæreste havde ikke noget imod at vi købte barnevogn, seng osv. brugt, men han vil gerne have at babyalarmen bliver købt fra ny så jeg var inde og se på babyalarmer og priser idag...
Jeg fandt forskellige priser og nogle af de billigste var fra online butikker... kan vi sagtens bestille online eller er det bedre hvis vi går ned i en fysisk butik og så give det ekstra?...
Det skal nok lige tilføjes at vi ikke har alt for mange penge...
I kan sagtens købe via nettet, der gælder de samme regler for reklamation o.s.v.
Vi har en fra Neonate, og er sindssygt glade for den. Min søn er 2,3 år og den kører stadig, på trods af at han engang tabte den ned i en varm kop the!
Det fede ved den er at den er så lille. Både afsender og modtager er mindre end en iPhone, så den er super handy når man er ude. Derudover kan man sjatlade batterierne i modsætningn til andre modeller hvor batteriet skal køres helt dødt før man må oplade. Den fungerer super, lyden er god, modtagelsen er god o.s.v. Og så har den lavt strålingsniveau, hvilket var vigtigt for mig.
Det er ikke den billigste, men vi har brugt den VIRKELIG meget, så for os har den absolut været pengene værd.
Vi købte også stort set alt brugt, men lige elektronik vil vi gerne have fra nyt, så man får de 2 års garanti med.
http://www.babyshower.dk/product.asp?product=2057&affiliate=7&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Anmeld