Erfaring med Beemoo? (Med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.475 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2014

Maja_4000

.. Jeg vil også gerne høre andres mening

Vi er lidt faldet for den her Beemoo vogn.. Men den er svensk, og man kan ikke se den i en butik (uden at rejse til Göteborg først) før køb.. Men man kan selvfølgelig returnere den.. Men alligevel det er sgu lidt besværgeligt.. Håber derfor at I vil komme med jeres erfaring/mening

Jeg synes at den minder ret meget om bugaboo.. Bare meget billigere! hehe .. Den fylder ikke meget, den har drejehjul MEN også faste hjul så man selv kan skifte

Eneste minus jeg kan finde er at vi jo ikke kan køre Caroline på den .. Altså på ståbræt eller lignende .. Men hun kan jo også sagtens gå
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Den ser fin ud, men jeg tænker umiddelbart at det ligner at barnet kommer til at ligge underligt når klapvognssædet ligges ned? Ser ud som om at hele sædet bliver tippet, så benene kommer til at ligge opad?

Anmeld

6. januar 2014

modesty

Mor11 skriver:

Den ser fin ud, men jeg tænker umiddelbart at det ligner at barnet kommer til at ligge underligt når klapvognssædet ligges ned? Ser ud som om at hele sædet bliver tippet, så benene kommer til at ligge opad?

Det er ret normalt ved en lang række kombivogne. 

Jeg ville personligt også vælge en vogn hvor barnet kan ligge (i hvert fald næsten) helt fladt.

Anmeld

6. januar 2014

Maja_4000

Mor11 skriver:

Der står at sædet er ergonomisk udformet og at mange børn sover bedst sådan.. Men om det passer ved jeg ikke

Anmeld

6. januar 2014

Maja_4000

modesty skriver:

Det er ret normalt ved en lang række kombivogne. 

Jeg ville personligt også vælge en vogn hvor barnet kan ligge (i hvert fald næsten) helt fladt.

Vi har en Emmaljunga Nitro City fra vores datter, så den kan vi jo bruge til den til, hvis det bliver et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.