Vokset i løbet af natten?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
2 svar
25 synes godt om
6. januar 2014

Marianne1989

Ja, som overskriften siger; så tror jeg maven er vokset i løbet af natten. Blev noget overrasket over hvor stor den så ud .. tænk om 4-5 uger kunne jeg føde en lille perfekt babydreng? Utroligt. Jeg er enormt stresset med mine eksaminer, men heldigvis er det snart overstået. Den sidste kilometer !!!! "kom så du kan godt" .. Puha. 

I skal self ike snydes for et billede. 

God uge, de damer !! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Lou

Marianne1989 skriver:

Ja, som overskriften siger; så tror jeg maven er vokset i løbet af natten. Blev noget overrasket over hvor stor den så ud .. tænk om 4-5 uger kunne jeg føde en lille perfekt babydreng? Utroligt. Jeg er enormt stresset med mine eksaminer, men heldigvis er det snart overstået. Den sidste kilometer !!!! "kom så du kan godt" .. Puha. 

God uge, de damer !! 

Du er så fin!!! så skøn mave du har, man kan godt se at der er begyndt at ske noget  ville selv ønske jeg var lidt mere i den størrelse, men med to krabater  Voksende, så er jeg endt noget større 

Anmeld

10. januar 2014

FrkZier

Marianne1989 skriver:

God uge, de damer !! 

ja hold da op, der er da godt nok sket noget ligepludselig!!

en rigtig fin lille mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.