Min søn vil ikke sove om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2014

moder-sussanne

Hej
Vi har store problmer med vores søn efter hånden, i begyndelsen var det nemt at takkle, men det er blevet ved og ved nu i 4 måneder,vores søn skal bare græde og skrige, og brokke sig i længere tid før han vil sove, min kæreste og jeg bliver nød til at skiftes om at prøve at trøste ham, vi er begyndte at få stress, og sådan begrund af det, og vi orker det næsten ikke mere, for vi får ingen søvn om natten, også nu er vi ved at flytte, som selvfølgelig påvirker ham, så han er lidt mere umulig. 
Er der nogen der ligger inde med et godt råd om hvordan vi kan få vores lille dreng til at få en god nattesøvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

MHB

Har det hele tiden været sådan? Du skrive at det er kamp at få ham til at falde i søvn men hvor længe sover han når i først har fået ham til at sove?

Hvordan sover han i løbet af dagen? 

Anmeld

9. januar 2014

moder-sussanne

MHB skriver:

Har det hele tiden været sådan? Du skrive at det er kamp at få ham til at falde i søvn men hvor længe sover han når i først har fået ham til at sove?

Hvordan sover han i løbet af dagen? 

når han først er faldet i søvn, skal vi holde ham i ca 30 min til 45 min, ellers vågner han igen, men når han er i dyp søvn så sover han uafbrudt, bortset fra da han lige vil have mælk, han brokker sig en lille smule om dagen, men ikke nær så meget som om natten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.