fortrydelsespille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. januar 2014

Anonym trådstarter

ville høre om i kan hjælpe mig lidt, har taget en fortrydelsespille her i torsdag , havde så ondt nogle timer efter og om fredagen. Har fået af vide at når det gør ondt er det fordi der har været noget, er det rigtig, eller skal jeg være bekymret, har taget sådan en før men der gjorde det slet ikke ondt. så vil høre om der er en der kan svare mig på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Ingen der ved noget om det? 

Anmeld

5. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

ville høre om i kan hjælpe mig lidt, har taget en fortrydelsespille her i torsdag , havde så ondt nogle timer efter og om fredagen. Har fået af vide at når det gør ondt er det fordi der har været noget, er det rigtig, eller skal jeg være bekymret, har taget sådan en før men der gjorde det slet ikke ondt. så vil høre om der er en der kan svare mig på det

Du tager fortrydelsespillen umiddelbart efter samlejet, så der når slet ikke at være noget. Befrugtningen sker først ca en uge efter samleje. Så nej, det er ikke korrekt.

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du tager fortrydelsespillen umiddelbart efter samlejet, så der når slet ikke at være noget. Befrugtningen sker først ca en uge efter samleje. Så nej, det er ikke korrekt.

men er det meget normalt at få smerter når man tager den mærkers lidt som milde veer? Og tak

Anmeld

5. januar 2014

mpr

Anonym skriver:

En fortrydelses pille er jo med til at få din krop til at fremprovokere en menstruation for at undgå en evt graviditet, så ja det er vist meget normalt at det skal gøre ondt.

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

En fortrydelses pille er jo med til at få din krop til at fremprovokere en menstruation for at undgå en evt graviditet, så ja det er vist meget normalt at det skal gøre ondt.

Okay mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.