Rundvisning på fødegangen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Sisse Vinther

Babydream2013 skriver:

Det er også mest for min mand´s skyld  der skal bare være styr på tingene .

34  

Nå, ja okay, så kan I ikke få den som er med i Familiens Hus... Der skal man være højest 26 (mener jeg det er) da det er for unge forældre.

Men ja... Vi har også fået at vide at vi endelig skal tage vores mænder med, da det jo mest er dem der skal orienteres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

mommy1991

Her hos os får man ikke en tid som sådan man kan bare komme (rundvisning hver mandag).

Jeg er 33+4 i dag og tænkt på hvornår i valgte rundvisning ?

Vi var til rundvisning da jeg var i uge 34 og jeg fødte faktisk på den samme stue, som vi havde været inde at se (39+6)

Anmeld

6. januar 2014

MortilElias2010

M (: skriver:

Vi fik rundvisning i 35+2 og jeg fødte 36+3. Og utroligt nok fødte jeg på netop den stue, vi havde set til rundvisningen (: 

Pudsigt, det gjorde jeg også. Fødestue 3, meget rørende øjeblik for det var lige det jeg havde ønsket mig  Vi gik ind som to, men forlod det som 3 - perfekt 

Anmeld

6. januar 2014

M (:

MortilElias2010 skriver:

Pudsigt, det gjorde jeg også. Fødestue 3, meget rørende øjeblik for det var lige det jeg havde ønsket mig  Vi gik ind som to, men forlod det som 3 - perfekt 

Det er ret specielt på den fede måde at føde på netop den stue, hvor alle ens forestillinger havde fundet sted! (: 

Anmeld

6. januar 2014

Babydream2013

Sisse Vinther skriver:

Nå, ja okay, så kan I ikke få den som er med i Familiens Hus... Der skal man være højest 26 (mener jeg det er) da det er for unge forældre.

Men ja... Vi har også fået at vide at vi endelig skal tage vores mænder med, da det jo mest er dem der skal orienteres.

Det var altså noget af en skuffelse må jeg sige.

Og fødestuerne er altså ikke lige min kop te....de er meget kolde.

Anmeld

7. januar 2014

Sisse Vinther

Babydream2013 skriver:

Det var altså noget af en skuffelse må jeg sige.

Og fødestuerne er altså ikke lige min kop te....de er meget kolde.

Ja, der burde da ikke være koldt på en fødestue... Hm
Glæder mig til at se når det bliver vores tur til at komme derind. Mener det er torsdag i næste uge, vi tager afsted med mødregruppen.

Anmeld

7. januar 2014

Babydream2013

Altså ikke koldt som koldt haha men rummet virkede ikkr særlig hyggeligt. 

Nu ønsker jeg jo ikke at der skal stå andre end jm nede ved fodenden....de andre som skal med har bare at blive oppr ved mit hoved...der er bare ingen plads til det...uden at de står i vejen.

Den lille hyggestue i forbindelse med fødestuen er da heller ikke ret stor...en seng og to stole.

Det er nok bare mig som havde en anden forventning eftersom det sted jeg fødte sidst var så hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.