Så står jeg frem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
12 svar
15 synes godt om
5. januar 2014

EnSødMor

Ja nu står jeg frem, kan ikke holde den spænding der er indeni, så nu kommer jeg frem... 

Jeg skrev igår dette indlæg  https://www.baby.dk/debat/234437pi1/proever-at-blive-gravid/den-er-sku-positiv-ikk-.aspx#GoToMessage

- Jeg har idag prøvet en terminsberegner, som udgangspunkt, og jeg skulle være 9+1, så er jo rimlig langt fremme! Så det hele er faktisk kommet som et stort chok, men hold nu op jeg er glad!

Vi har Freya fra september 12, så der kommer ca til at være omkring 23 måneder imellem dem, hvilket er helt perfekt for os... Jeg smed p pillerne sidst i august, og havde regnet med at se to streger 1 år efter som vi også gjorde med Freya, men nej... 

Jeg er bare så glad, kan ikke beskrive det, men er også meget i tvivl om hvornår jeg skal fortælle det til folk, vi sagde det allerede i uge 5 dengang, men ved ikke rigtigt om jeg er klar endnu... Der er jo ikke så længe til Nf, så måske jeg kan vente til der...

Jeg glæder mig helt vildt til endnu en graviditet, trods jeg havde bækkenløsning med vores datter, og fik akut kejsersnit.. 

Til de der kender mig på facebook, osv... Shhhhhh....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

JH12

Stort tillykke

Anmeld

5. januar 2014

Fru Ebied

Af hjertet tillykke. Jeg håber du får en fantastisk graviditet uden bækkenløsning og andre gener. 

Jeg glæder mig til at følge din graviditet herinde.

K.h. Ane

Anmeld

5. januar 2014

Emilie91

Jaaaaa du "sprang ud" 

Igen tusind gange tillykke. 

Anmeld

5. januar 2014

EnSødMor

emiliedamm skriver:

Jaaaaa du "sprang ud" 

Igen tusind gange tillykke. 

Ja det gjorde jeg! Tusinde tak... Det føles bare rigtig skønt nu!!

Anmeld

5. januar 2014

Emilie91

EnSødMor skriver:

Ja det gjorde jeg! Tusinde tak... Det føles bare rigtig skønt nu!!

iiiih det kan jeg godt forstå. Håber det snart bliver min tur.  

Fik du snakket med lægen eller ? 

Anmeld

5. januar 2014

EnSødMor

emiliedamm skriver:

iiiih det kan jeg godt forstå. Håber det snart bliver min tur.  

Fik du snakket med lægen eller ? 

Det skal jeg imorgen, det er jo weekend. ;-) Så der er lukket, men syntes hurtigt det går stærkt, med det hele...  

Anmeld

5. januar 2014

Emilie91

EnSødMor skriver:

Det skal jeg imorgen, det er jo weekend. ;-) Så der er lukket, men syntes hurtigt det går stærkt, med det hele...  

Ej ja. Haha. Tænkte jeg ikke lige over. Ja tænk du allerede er i 9 uge  Hvorfor har du ikke vidst det før nu egentlig ? 

Anmeld

5. januar 2014

EnSødMor

emiliedamm skriver:

Ej ja. Haha. Tænkte jeg ikke lige over. Ja tænk du allerede er i 9 uge  Hvorfor har du ikke vidst det før nu egentlig ? 

Fordi siden jeg stoppede på piller den 30/8 har jeg ikke haft styr på min mens, der har faktisk ikke rigtig været noget...

Anmeld

5. januar 2014

Trekløver(:

EnSødMor skriver:

Ja nu står jeg frem, kan ikke holde den spænding der er indeni, så nu kommer jeg frem... 

Jeg skrev igår dette indlæg  https://www.baby.dk/debat/234437pi1/proever-at-blive-gravid/den-er-sku-positiv-ikk-.aspx#GoToMessage

- Jeg har idag prøvet en terminsberegner, som udgangspunkt, og jeg skulle være 9+1, så er jo rimlig langt fremme! Så det hele er faktisk kommet som et stort chok, men hold nu op jeg er glad!

Vi har Freya fra september 12, så der kommer ca til at være omkring 23 måneder imellem dem, hvilket er helt perfekt for os... Jeg smed p pillerne sidst i august, og havde regnet med at se to streger 1 år efter som vi også gjorde med Freya, men nej... 

Jeg er bare så glad, kan ikke beskrive det, men er også meget i tvivl om hvornår jeg skal fortælle det til folk, vi sagde det allerede i uge 5 dengang, men ved ikke rigtigt om jeg er klar endnu... Der er jo ikke så længe til Nf, så måske jeg kan vente til der...

Jeg glæder mig helt vildt til endnu en graviditet, trods jeg havde bækkenløsning med vores datter, og fik akut kejsersnit.. 

Til de der kender mig på facebook, osv... Shhhhhh....

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.