Dukan diæt start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
8 svar
1 synes godt om
5. januar 2014

Bertris

morgen starter jeg på dukan diæten sammen med kæresten, er spændt på hvordan det kommer til at gå. Nu skulle det være slut med at være overvægtig og vi sparker os selv igang med dukan!

Er der nogen af jer der har erfaring med dukan og hvordan blev jeres resultater?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Den lykkelige

Jeg har ikke selv erfaringer med den.. er det ikke noget med en masse kød kun? 
En på mit tidligere job har tabt sig 40 kg med den på den..
Pøj pøj med det! 

Anmeld

5. januar 2014

MarianneRubi

Bertris skriver:

morgen starter jeg på dukan diæten sammen med kæresten, er spændt på hvordan det kommer til at gå. Nu skulle det være slut med at være overvægtig og vi sparker os selv igang med dukan!

Er der nogen af jer der har erfaring med dukan og hvordan blev jeres resultater?

Kender heller ikk så meget personligt til det

Men en jeg arbejdede med tabte 20kg på den og har holdt det der, for det var hendes mål

En anden veninde prøvede den, men hun synes ikke rigtig den gjorde noget for hende så hun droppede det igen

Så det er lidt blandet jeg har hørt

Har selv overvejet den, men ja økonomi og alt det kød ?
Haha det er hvertfald ikk bare et dyk i lommen her i huset

Men ALT held og lykke til jer
Håber du skriver hvordan det går jer på denne diæt

Anmeld

5. januar 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg har gode erfaringer med den.. Tabte godt 11,5 kg på få mdr.. Hvilket egentlig var fint, gik fra 76,0 - 64,8 kg :-)

Det er jo ikke kun kød, kød og kød.. Der er masser af gode opskrift på lækre ting.

Fortsætter i samme "stil" spiced med lidt paleo..

Go for it, i kan sagtens klare det!

Anmeld

5. januar 2014

Mamalou

Jeg har prøvet den og blev så dårlig tilpas af den i angrebsfasen, så jeg ikke kunne stå ud af sengen. Så jeg stoppede. Jeg tabte mig ret meget i løbet af de dage jeg var på den, så tror den er effektiv nok hvis ellers kroppen kan være med til det.

Vh. Louise

Anmeld

5. januar 2014

Bertris

Jeg vejer +100 kg og vil gerne ned på UNDER 80 kg
Helst under 70 kg

Men jo det har ikke været det billigste at købe ind til, men vi spiser generelt meget kød i vores hjem (derfor blev det denne diæt)

Anmeld

5. januar 2014

Mum33

Stoppede efter 3 dage. Blev virkelig skidt tilpas. Mega træt, ugidelig, depri og kunne ikke sove ordentlig

kan anbefale VBK vol 2.0 - der røg 20 kg på 3 mdr

Anmeld

5. januar 2014

@BRUGER

Bertris skriver:

Jeg starter på samme diæt også i morgen 

Har hørt forskellige meninger om den, men kender ikke selv nogen som har været på den.. Jeg er spændt på at se om den virker for mig 

Men held og lykke til jer 

Anmeld

5. januar 2014

piadas

En fra min MG startede midt i august og har indtil videre tabt sig 20 kg. Hun startede også sammen med sin mand. Jeg ved ikke, hvor meget han har tabt sig, men de kører bare derudaf - virkelig sejt, så jeg håber det samme sker for jer. Pøj pøj!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.