Gæt kønnet!! (38+4 førstegangs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad køn venter vi?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.020 visninger
10 svar
1 synes godt om
5. januar 2014

Peanut

Her er billeder fra idag hvor jeg er 38+4..

Har for sjov oprettet en afstemning, da vi ikke selv ved hvilket køn vi venter os
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

dola

Peanut skriver:

Har for sjov oprettet en afstemning, da vi ikke selv ved hvilket køn vi venter os

Har stemt dreng... ;-)

Anmeld

5. januar 2014

lineog4

Ingen ide - ligner min mave (dog med lidt mindre fedt i siderne altså din har mindre fedt ) og jeg har både fået drenge og piger. Fik altid at vide jeg havde en drengemave og med de to piger kendte jeg ikke kønnet så alle skød på drenge. 

I Italien er der en "leg" hvor du og faren går uden for døren. Der sættes to stole op med puder på, under den ene pude placeres en saks. I går ind og sætter jer. Sætter du dig på puden med saksen er det en pige ;-) passede på mig og de sendte mig ud 3 gange fordi hende der mente (en ældre dame) hun altid kunne forudsige mente det med sikkerhed det var en dreng og jeg satte mig på saksen til hendes frustration. Hun penduleredes også og det viste pige ;-)

Anmeld

5. januar 2014

Anonym101

Peanut skriver:

Jeg gætter på en pige, ikke for noget specielt men lagde lige mærke til at vores streger på maven er meget ens hehe

Anmeld

6. januar 2014

Peanut

dola skriver:

Har stemt dreng... ;-)

Okay, tak for buddet
Er spændt på hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

6. januar 2014

Peanut

lineog4 skriver:

Ingen ide - ligner min mave (dog med lidt mindre fedt i siderne altså din har mindre fedt ) og jeg har både fået drenge og piger. Fik altid at vide jeg havde en drengemave og med de to piger kendte jeg ikke kønnet så alle skød på drenge. 

I Italien er der en "leg" hvor du og faren går uden for døren. Der sættes to stole op med puder på, under den ene pude placeres en saks. I går ind og sætter jer. Sætter du dig på puden med saksen er det en pige ;-) passede på mig og de sendte mig ud 3 gange fordi hende der mente (en ældre dame) hun altid kunne forudsige mente det med sikkerhed det var en dreng og jeg satte mig på saksen til hendes frustration. Hun penduleredes også og det viste pige ;-)

Nej så er det ikke nemt
Sjov leg, den har jeg ikke hørt om før

Anmeld

6. januar 2014

Peanut

Sandra Norit skriver:

Jeg gætter på en pige, ikke for noget specielt men lagde lige mærke til at vores streger på maven er meget ens hehe

Hehe det kan da også være at den streg betyder noget

Anmeld

6. januar 2014

o1Mutte

Peanut skriver:

Første tanke var en dreng Så det holder jeg på! Hvor er det spændende Har du slet ingen fornemmelse selv?

Anmeld

6. januar 2014

M (:

Peanut skriver:

Mit umiddelbare gæt er en dreng (: 

Anmeld

6. januar 2014

Anonym101

Peanut skriver:

Hehe det kan da også være at den streg betyder noget

Hehe, ja det kunne da i hvert fald være lidt tankevækkende hvis der nu kommer en lille pige ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.