Så er den der. Og står nu frem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

MortilElias2010

Havanagila skriver:

Kan du ikke se? Hehe. logger du på fra en mobil? For den er eller meget tydelig synes jeg

Og tak

Næeh fra IPad.. ja syntes det er mærkværdigt, men nu er jeg heller ikke den skarpeste til det med g-teste. Smed min første positive ud, da stregerne ikke var lige tydelige - den ene var MEGET utydelig  Så tænkte den måtte være negativ. S jeg tog på studietur til Irland, Dublin hvor jeg heldigvis kom til at bo på værelse med een der allerede havde et barn og da brysterne gjorde ondt erklærede n mig for gravid. Jeg nægtede at teste til jeg kom hjem, som om testene ikke er lige så gode i Irland  Men ville bare være fuldstændig sikker, hjemme  Nå ja men hvis du er et testmonster så lægger du nok endnu et ud med endnu tydeligere streger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Mother-love

MortilElias2010 skriver:

Næeh fra IPad.. ja syntes det er mærkværdigt, men nu er jeg heller ikke den skarpeste til det med g-teste. Smed min første positive ud, da stregerne ikke var lige tydelige - den ene var MEGET utydelig  Så tænkte den måtte være negativ. S jeg tog på studietur til Irland, Dublin hvor jeg heldigvis kom til at bo på værelse med een der allerede havde et barn og da brysterne gjorde ondt erklærede n mig for gravid. Jeg nægtede at teste til jeg kom hjem, som om testene ikke er lige så gode i Irland  Men ville bare være fuldstændig sikker, hjemme  Nå ja men hvis du er et testmonster så lægger du nok endnu et ud med endnu tydeligere streger  

Jeg skriver fra iPad og jeg kan sagtens se den. Men stregerne skal jo heller ikke være lige tydelige. Det er kun på æl teste de skal det. G teste viser kun en streg hvis man har hcg hormonet i kroppen. Og i starten har du jo ikke så meget. Så stregen bliver ikke så tydelig. Men ja jeg tester nok om et par dage igen. Men det er også kun fordi jeg har to ekstra der ligger hehe.

Anmeld

6. januar 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Er den kommet inden for max 5 minutter,for valmed er desværre meget slemme til at blive falsk positive efter bare 5-6 minutter?

Den er meget svar,når du er 4 uger henne,min var mere en dobbel så tydelig,og jeg havde kun et HCG på 27,og faldende.

Men jeg krydser finger for det er en rigtig streg,og den udvikler sig super flot. 

Anmeld

6. januar 2014

Mother-love

Mor_til_3_unger skriver:

Er den kommet inden for max 5 minutter,for valmed er desværre meget slemme til at blive falsk positive efter bare 5-6 minutter?

Den er meget svar,når du er 4 uger henne,min var mere en dobbel så tydelig,og jeg havde kun et HCG på 27,og faldende.

Men jeg krydser finger for det er en rigtig streg,og den udvikler sig super flot. 

Ja den er indenfor tid. Den har allerede udviklet sig 3+6 - 4+0
Og da jeg testede med min datter var det det samme
Min mens plejer og være præcis og har ingen tegn på den kommer.
Så det ville undre mig meget hvis det var.
Jeg har aldrig kunnet teste positiv efter tid hvis den ikke var positiv. Og har altid brugt valmed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.