blødning uge 33

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
8 svar
2 synes godt om
5. januar 2014

Frk. Petersen

Hej piger

Jeg har haft en meget lille blødning - var lidt lyserød i trussen igår da jeg tog dem af - så blev jeg sku lidt bekymret.. Har prøvet det en gang før for ca en måned siden ..
Ville bare hører om der er nogle der har prøvet noget lign. og hvad det evt kan være?

Det skal lige siges at det er dråber det drejer sig om .. og jeg mærker lillepigen, dog har hun været lidt stille de sidste par dage, ikke at jeg ikke mærker hende - tror bare hun sover lidt meget, hvis jeg bliver for bekymret hjælper det med et glas iskoldt vand og en slapper på ryggen

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Pcokate

Frk. Petersen skriver:

Hej piger

Jeg har haft en meget lille blødning - var lidt lyserød i trussen igår da jeg tog dem af - så blev jeg sku lidt bekymret.. Har prøvet det en gang før for ca en måned siden ..
Ville bare hører om der er nogle der har prøvet noget lign. og hvad det evt kan være?

Det skal lige siges at det er dråber det drejer sig om .. og jeg mærker lillepigen, dog har hun været lidt stille de sidste par dage, ikke at jeg ikke mærker hende - tror bare hun sover lidt meget, hvis jeg bliver for bekymret hjælper det med et glas iskoldt vand og en slapper på ryggen

Knus

Er det nu du normalt skulle have din menstrution? 

Anmeld

5. januar 2014

Frk. Petersen

Pcokate skriver:

Er det nu du normalt skulle have din menstrution? 

aner det ikke hehe.. men kan det være derfor?

Anmeld

5. januar 2014

Pcokate

Frk. Petersen skriver:

aner det ikke hehe.. men kan det være derfor?

det er fordi at nogle kvinders kroppe driller lidt der 

andet kan også være:

bristet blodkar/slimhinder (ikke farligt) 

rifter i forbindelse med sex (heller ikke farligt)

og der er sikkert mere jeg ikke kender til

Men jeg ville helt klart kontakte de kloge hvis jeg var nervøs

Anmeld

5. januar 2014

Frk. Petersen

Pcokate skriver:

det er fordi at nogle kvinders kroppe driller lidt der 

andet kan også være:

bristet blodkar/slimhinder (ikke farligt) 

rifter i forbindelse med sex (heller ikke farligt)

og der er sikkert mere jeg ikke kender til

Men jeg ville helt klart kontakte de kloge hvis jeg var nervøs

Altså vi knaldede aftenen før jeg så det i trussen, så det må næsten være grunden

Anmeld

5. januar 2014

Pcokate

Frk. Petersen skriver:

Altså vi knaldede aftenen før jeg så det i trussen, så det må næsten være grunden

Det lyder meget sandsynligt

Anmeld

5. januar 2014

Tulipan

Frk. Petersen skriver:

Det lyder helt sikkert som forklaringen
Ingen grundt til bekymring med mindre det bliver værre eller du stopper med at mærke hende

Anmeld

6. januar 2014

Frk. Petersen

Tulipan skriver:

Det lyder helt sikkert som forklaringen
Ingen grundt til bekymring med mindre det bliver værre eller du stopper med at mærke hende

Det tænker jeg også

Men jeg bliver stadig lidt bekymret, så er det rart at man kan få andres mening

Anmeld

6. januar 2014

Anonym101

Frk. Petersen skriver:

Hej piger

Knus

Var det fremprovokeret? Altså sex eller havde du udført hårdt fysisk arbejde?

Jeg har blødt tre gange 23+, 31+ og 32+ den første gang var fordi min moderkage var igang med at rykke sig på plads og anden gang var fordi de fandt ud af jeg har en utrolig følsom slimhinde og livmoderhals, så der skal ikke så meget til (f.eks bare at gå ned af trappen) før jeg begynder at bløde Den sidste gang var lidt af slimproppen der gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.