Scanninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2014

Ønskebarnet2014

Hej tøser

Hvor mange FASTE scanninger er der for en gravid?

Er misdannelsesscanningen den sidste eller kommer der en scanning senere hen? Eller er det kun hvis der er risiko for at barnet ikke vokser eller udvikler sig at man for en scanning i det senere forløb? 

Ser frem til at høre fra jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Elbæk

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Er misdannelsesscanningen den sidste eller kommer der en scanning senere hen? Eller er det kun hvis der er risiko for at barnet ikke vokser eller udvikler sig at man for en scanning i det senere forløb? 

Man får 2 scanninger under en "normal" graviditet. NF og MD. 

Anmeld

4. januar 2014

Frk.S

Hvis alt forløber helt normalt er det kun NF-scanning og MD-scanning man tilbydes (og ellers kan man jo købe sig til flere - fx 3D, hvis man er til det).

Anmeld

4. januar 2014

Anonym101

Ønskebarnet2014 skriver:

Hej tøser

Der er to

Så kan der jo selvfølgelig være noget hvor de vil holde ekstra øje evt. pga. ens fortid eller hvis der er noget "i vejen"

Jeg har været til nakkefoldscanning, misdannelsescanning og 2 kontroller indtil videre pga. min moderkages placering. Jeg mangler en til kontrol og så er det vist det

Anmeld

4. januar 2014

Ønskebarnet2014

Super, tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.