Åbenbart for vild sex.. Undskyld skat:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.297 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. januar 2014

Anonym trådstarter

Stort hjælp! Min kæreste og jeg havde sex idag, og det gik åbenbart vildt for sig. Jeg havde hånden nede og røre ved mig selv i mens han havde penis inde i mig, jeg mærker så at jeg rammer ham med mine negle, men tænker ikke videre over det, og ham opdager det ikke rigtig selv. Når vi er færdige tager han penis ud og der bløder fra hans penis hoved, lige der i "åbnings hullet/hvor sperm kommer ud" ved ik li hvad det hedder... Tror jeg har revet ham åbenbart voldsomt.. Nu har han lige tisset og det blødte igen... Mit spørgsmål er: Det er vel ik farligt? Det ligner nemlig jeg har revet ham med negl. Skal vi være nervøse? Det svier selvfølgelig når han tisser, da det er li i "hullet"... Hjælp søges... Øv er ked af set over jeg har gjort det (ik med vilje selvfølgelig)... Håber nogle har prøvet lign og kan hjælpe !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Anonymor1

Anonym skriver:

Stort hjælp! Min kæreste og jeg havde sex idag, og det gik åbenbart vildt for sig. Jeg havde hånden nede og røre ved mig selv i mens han havde penis inde i mig, jeg mærker så at jeg rammer ham med mine negle, men tænker ikke videre over det, og ham opdager det ikke rigtig selv. Når vi er færdige tager han penis ud og der bløder fra hans penis hoved, lige der i "åbnings hullet/hvor sperm kommer ud" ved ik li hvad det hedder... Tror jeg har revet ham åbenbart voldsomt.. Nu har han lige tisset og det blødte igen... Mit spørgsmål er: Det er vel ik farligt? Det ligner nemlig jeg har revet ham med negl. Skal vi være nervøse? Det svier selvfølgelig når han tisser, da det er li i "hullet"... Hjælp søges... Øv er ked af set over jeg har gjort det (ik med vilje selvfølgelig)... Håber nogle har prøvet lign og kan hjælpe !!!

Tror ikke der er noget at være nervøs for  Han skal selvfølgelig bare sørge for at holde det rent så der ikke går infektion i det. Vi har en enkelt gang prøvet at min kærestes penisstreng sprang fordi det gik så vildt for sig, og vi holdte "bare" to ugers pause og han sørgede for at holde det rent og så helede det af sig selv  Held og lykke 

Anmeld

4. januar 2014

Muhmi

Ikk' noed  de næste 5-6 dage, så skal det nok hele, men hvis I er nervøse så smut forbi vagtlægen

Anmeld

4. januar 2014

Ryberg

Anonym skriver:

Stakkels mand altså

Jeg har ikke lige prøvet at rive ham med mine negle, men har da engang revet "strengen" over med min tunge piercing.. (og det bløder!)

"penissen" skal bare have ro til at komme sig - så kan i roligt starte sex livet op igen

Anmeld

5. januar 2014

aarhusmor

Det kan også ske uden man river manden. Altså et kønshår kan forusage det. Men som andre skriver, så bare holde den i ro i nogle dage

Anmeld

5. januar 2014

o1Mutte

KittyGirl skriver:

Stakkels mand altså

Jeg har ikke lige prøvet at rive ham med mine negle, men har da engang revet "strengen" over med min tunge piercing.. (og det bløder!)

"penissen" skal bare have ro til at komme sig - så kan i roligt starte sex livet op igen

Nu har du så lige skræmt mig fra nogensinde at gi min mand et blowjob igen  Shit mand..

Anmeld

5. januar 2014

Matrem

o1Mutte skriver:

Nu har du så lige skræmt mig fra nogensinde at gi min mand et blowjob igen  Shit mand..

det skal du ikke være! hos os skete det en gang under ganske alm sex i missionærstilling at strengen sprang og ja, det bløder, men som sagt lidt ro samt holde det rent, så heler det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.