Åååh, hvad så nu? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2014

Anonym trådstarter

Har taget denne stresstest.. Hvad så nu Jeg vil gerne uddybe om min situation osv., men ikke hvis der ikke er nogen der vil svare, for så er det lidt spildt..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Har taget denne stresstest.. Hvad så nu Jeg vil gerne uddybe om min situation osv., men ikke hvis der ikke er nogen der vil svare, for så er det lidt spildt..

Det ser ikke så godt ud.

Anmeld

4. januar 2014

Mettefpigen

Tag til lægen og snak med dem.... så får du nok en henvisning til en psykolog....

Anmeld

4. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Man skal aldrig 100% stole på sådan en internet test. Man skal vurderes af en professionel, eller selv føle hvordan man har det. Men uanset hvad, så tag et smut forbi lægen, han kan i hvert fald hjælpe dig på vej mod et godt liv uden stress.

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det ser ikke så godt ud.

Nej

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Tag til lægen og snak med dem.... så får du nok en henvisning til en psykolog....

Går allerede til psykolog, men det er en meget lang proces da der er mange ting at bearbejde, så det varer længe før vi når til aktuel stresssituation

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Man skal aldrig 100% stole på sådan en internet test. Man skal vurderes af en professionel, eller selv føle hvordan man har det. Men uanset hvad, så tag et smut forbi lægen, han kan i hvert fald hjælpe dig på vej mod et godt liv uden stress.

Jeg er slet ikke i tvivl om hvor stresset jeg er, jeg kan nærmest mærke stresshormonerne kører rundt i min krop nonstop

Anmeld

4. januar 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

Går allerede til psykolog, men det er en meget lang proces da der er mange ting at bearbejde, så det varer længe før vi når til aktuel stresssituation

Så kan du kun vente til det bli'r bedre..... :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.