Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har netop testet positiv, er i uge 8-9, tror jeg... Men er ikke sikker...
Vil ringe til lægen mandag, men er det muligt at få tid til en skanning hurtigt for at se hvor langt man er henne? ;-). På forhånd tak.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joyce1986 skriver: Tror det kommer an på omstændighederne.. Min læge ville aldrig gøre det, han mener en positiv test er nok, og hvis bare man har en ca tid på første dag i sidste mens. Er det nok for ham, også vil han have man skal vente til NF.
Tror det kommer an på omstændighederne.. Min læge ville aldrig gøre det, han mener en positiv test er nok, og hvis bare man har en ca tid på første dag i sidste mens. Er det nok for ham, også vil han have man skal vente til NF.
Hm, nå okay... ;-)
Ja så må jeg vel vente de par uger ekstra, det ville bare være rart.. ;-)
Anonym skriver: Hm, nå okay... ;-) Ja så må jeg vel vente de par uger ekstra, det ville bare være rart.. ;-)
jeg har pcos og har derfor ret ureglmæssig cyklus (der går fra 31 dage og til 6 måneder i mellem blødning)... og ingen ide om hvor langt jeg var da jeg testede...
jeg ringede og sagde hvordan det hang sammen og fik en henvisning af min læge til gynekolog, havde en tid til scanning 2 dage efter... så ja det kan godt gå stærkt hvis lægen mener det er nødvendigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128