På denne smukke lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

grinny skriver:

Blev Isaac begravet!

Det var en hård dag, og alligevel fandt både kæresten og jeg en indre ro, nu ved vi hvor han er, nu kan vi besøge ham 

Da vi først ankom til kirken faldt der så smukt et lys på hans lille kiste, så er sikker på at der er blevet taget godt imod ham hvor end han nu er. Præsten havde, efter mit ønske, velsignet ham inden begravelsen og selvom man normalt ikke gør det, havde han også valgt at døbe ham.

Trods det var en sørgelig dag så har den alligevel været rigtig smuk.

Min bror, som skulle have været Gudfar, bar kisten ud af kirken og hen til graven, på den måde følte jeg at han stadig har en Gudfar og han er blevet båret 

Han ligger nu i samme grav som min kærestes mor, så farmor passer helt sikkert godt på ham, vores lille søn.

Isaac Gabriel Friis Pedersen, mor og far elsker dig 

Lyder til at det blev et smukt minde, selvom det var en trist begivenhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Lrm

Ved næsten ikke hvad jeg skal sige, men er meget enig med hvad de andre skriver! 

Kram her fra!

hvordan døde han og hvor gammel blev han?

Anmeld

5. januar 2014

grinny

Lrm skriver:

Ved næsten ikke hvad jeg skal sige, men er meget enig med hvad de andre skriver! 

Kram her fra!

hvordan døde han og hvor gammel blev han?

Vi fik af vide 5 dage før termin at hans hjerte ikke længere slog 

Anmeld

5. januar 2014

Trekløver(:

Det lyder til at have været meget meget smukt Må jeres lille søn hvile i fred

Uretfærdigt

Anmeld

5. januar 2014

Lrm

grinny skriver:

Vi fik af vide 5 dage før termin at hans hjerte ikke længere slog 

Det er jeg ked af at høre! 

Det var en kedelig start som forældre!

nu ved jeg ikke om det er den første barn. 

Hvis det var, håber jeg ikke i har midstet modet.

Men det var dejligt i det var en smuk dag tros omstændighederne!

knus her fra!

Anmeld

5. januar 2014

grinny

Lrm skriver:

Det er jeg ked af at høre! 

Det var en kedelig start som forældre!

nu ved jeg ikke om det er den første barn. 

Hvis det var, håber jeg ikke i har midstet modet.

Men det var dejligt i det var en smuk dag tros omstændighederne!

knus her fra!

Det var vores første barn 

Vi ved at der en dag kommer en baby, men som det ser ud lige nu tør jeg slet ikke at blive gravid, tænk nu hvis vi skal igennem det hele en gang til

Anmeld

5. januar 2014

asff

grinny skriver:

Blev Isaac begravet!

Det var en hård dag, og alligevel fandt både kæresten og jeg en indre ro, nu ved vi hvor han er, nu kan vi besøge ham 

Da vi først ankom til kirken faldt der så smukt et lys på hans lille kiste, så er sikker på at der er blevet taget godt imod ham hvor end han nu er. Præsten havde, efter mit ønske, velsignet ham inden begravelsen og selvom man normalt ikke gør det, havde han også valgt at døbe ham.

Min bror, som skulle have været Gudfar, bar kisten ud af kirken og hen til graven, på den måde følte jeg at han stadig har en Gudfar og han er blevet båret 

Han ligger nu i samme grav som min kærestes mor, så farmor passer helt sikkert godt på ham, vores lille søn.

Det er så uretfærdigt! 

Det lyder ellers som om, det var en smuk afsked når det desværre skulle være sådan

Anmeld

5. januar 2014

Tulipan

grinny skriver:

Blev Isaac begravet!

Anmeld

5. januar 2014

Muhmi

Blev Isaac begravet!

Åha, du må altså virkelig undskylde at jeg først skriver til dig nu, selvom jeg skrev i din første tråd, så har jeg ikke været aktiv i dine andre tråde om dette...

Jeg har det virkelig frygteligt på jeres vegne, jeg kan slet ikke forstå at livet skal være så pisse uretfærdigt nogle gange, jeg læser dine tråde, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive fordi jeg sidder med tårerne trillende ned af ansigtet mens jeg læser og kan mærke dine frustrationer, din håbløshed og alle de andre følelser der er bag skærmen.. Jeg ville sådan ønske at jeg med et pust kunne fjerne smerten for dig og bringe ham tilbage i dine arme, men livet ER uretfærdigt og ingen kan gøre noget 

Men det glæder mig, trods alt, at I havde en dag som I synes var, som I ville have den og selvom det slet ikke er der man vil besøge ham, så giver det en helt utrolig ro indeni at vide at han nu er der og der kan man altid besøge ham og farmor passer GODT på ham 

Hvordan man slutter af.. Ja, du får en masse medfølende kram og knus I håb om at de måske kan lindre din smerte en smule...

Anmeld

6. januar 2014

Moma

Godt at I havde en smuk dag trods alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.