Sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.236 visninger
9 svar
4 synes godt om
4. januar 2014

mini myrvig

hej..

Kunne se denne debat var for mænd, så tror det er her jeg skal stille et spørgsmål fra min kæreste

Sædprøve:

Er der nogen der ved hvordan det fungere ???

Takker på min kærestes vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Michelle88

Da min mand skulle aflevere en sædprøve, måtte han lave den hjemme fra hvis han havde under en times kørsel og så skulle den holdes tæt på kroppen pga. Varmen. Men han gjorde det derhenne da det var efter arbejde. Så får man en kop, hvor der er en vejledning med.. Det skal siges at ved vores klinik var det efter deres normale åbningstid, så de kunne lave prøven på deres toiletter..

Anmeld

4. januar 2014

Fru Ebied

Ja, din mand får et glas med hjem og skal komme med en frisk prøve kl 8.00 den aftalte dag !

Prøven skal opbevares ved kropstemperatur (37o) så det er en god ide at opbevare den under armen eller i bukserne indtil i når frem.

Prøven må max nå at blive 1 time gammel fra den laves til den afleveres.

Anmeld

4. januar 2014

esioul

hej..

Kunne se denne debat var for mænd, så tror det er her jeg skal stille et spørgsmål fra min kæreste

Sædprøve:

Vi fik en henvisning fra lægen. SÅ sendte klinikken os et bæger og info. Han skulle ringe og aftale tid for hvornår han skulle aflevere.

Nogle steder skal man også lave den på klinikken

Så bliver svarene sendt til ens læge i løbet af 14 dage.

Anmeld

4. januar 2014

esioul

mini myrvig skriver:

hej..

Sædprøve:

Men man kan hvis først få henvisningen når man har prøvet over et år, ellers er det hvis for egen regning.

Anmeld

4. januar 2014

mini myrvig

esioul skriver:

Vi fik en henvisning fra lægen. SÅ sendte klinikken os et bæger og info. Han skulle ringe og aftale tid for hvornår han skulle aflevere.

Nogle steder skal man også lave den på klinikken

Så bliver svarene sendt til ens læge i løbet af 14 dage.

takker..

Anmeld

4. januar 2014

mini myrvig

Fru Ebied skriver:

Ja, din mand får et glas med hjem og skal komme med en frisk prøve kl 8.00 den aftalte dag !

Prøven skal opbevares ved kropstemperatur (37o) så det er en god ide at opbevare den under armen eller i bukserne indtil i når frem.

Prøven må max nå at blive 1 time gammel fra den laves til den afleveres.

takker for svaret

Anmeld

4. januar 2014

mini myrvig

Michelle88 skriver:

Da min mand skulle aflevere en sædprøve, måtte han lave den hjemme fra hvis han havde under en times kørsel og så skulle den holdes tæt på kroppen pga. Varmen. Men han gjorde det derhenne da det var efter arbejde. Så får man en kop, hvor der er en vejledning med.. Det skal siges at ved vores klinik var det efter deres normale åbningstid, så de kunne lave prøven på deres toiletter..

takker for svaret

Anmeld

4. januar 2014

modesty

mini myrvig skriver:

hej..

Sædprøve:

Man kan lave den hjemme hvis man bor tæt på klinikken/hospitalet. Man kan lave den på toilettet på klinikken/hospitalet. 

Vi har tonede ruder, så min mand lavede den på bagsædet af vores bil på hospitalets parkeringsplads. 

Anmeld

4. januar 2014

Kløver

Her lavede min mand prøven hjemme (under 1 times kørsel) så skulle den holdes kropsnær under transport og afleveres hos vores gynækolog som var dem der lavede udredning og behandling. De undersøgte sædkvaliteten hvor vi derefter fik resultatet ved en samtale hvor der også var svar på mine prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.